معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: ششمین رزمایش احسان و همدلی در کرمان با توزیع هفت هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در فاز نخست آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۰۰۰۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹ 11 October 2021

حجت الاسلام حجت معین الدینی روز دوشنبه در حاشیه آغاز بکار ششمین رزمایش احسان و همدلی کرمان در جمع خبرنگاران افزود: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در ششمین مرحله رزمایش همدلی و احسان، بسته های معیشتی را بین افراد نیازمند استان کرمان توزیع می کند.

وی اظهار داشت: قرار است در رزمایش احسان و همدلی یک میلیون بسته معیشتی بین افراد آسیب دیده از کرونا و کم برخوردار استان کرمان توزیع شود.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان کرمان با بیان اینکه این رزمایش در ۲ فاز برگزار می شود ادامه داد: سهمیه این استان در فاز نخست هفت هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی است که توسط گروه های جهادی، خیریه ها، سمن ها و فعالان اجتماعی همکار با ستاد بین افراد آسیب دیده توزیع خواهد شد.

وی ارزش ریالی هر بسته معیشتی را ۴۰۰ هزار تومان عنوان و تصریح کرد: این بسته ها شامل ماکارونی، برنج، روغن، قند، شکر، سویا و مواد خشک خوراکی است.

حجت الاسلام معین الدینی گفت: ۲۶۰ مجموعه همکار در بنیاد احسان وجود دارد که هر کدام در حوزه های خاص خود فعالیت می کنند و در این رزمایش نیز حدود ۱۰۰ گروه فعالیت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار