چهلمین جشنواره فرهنگی و هنری «فردا» روز سه شنبه همزمان با روز بزرگداشت حافظ در مدارس سراسر استان کرمان در ۸۰ رشته فرهنگی و هنری ویژه دانش آموزان آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۰۰۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱ 12 October 2021

این جشنواره با بیش از ۸۰ رشته گرایش و پوشش ۶ هزار مدرسه در استان برگزار شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاح این جشنواره با اشاره به استعدادهای بالقوه دانش آموزان در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری گفت: با توجه به اصل تفاوت های فردی، دانش آموزان استعدادهای مختلفی دارند که برای شکوفایی آنها در مدارس باید گام برداریم.

احمد اسکندری نسب برگزاری جشنواره‌ فرهنگی هنری فردا را زمینه مناسبی برای کشف، رشد و شکوفایی استعداد های دانش‌آموزان برشمرد و اظهارداشت: این جشنواره شیرین‌ترین خاطرات نوجوانان دیروز تا امروز در ساحت فرهنگ و هنر و خلق زیبایی را در بر گرفته‌ و اینک به عنوان یک «میراث فرهنگی» برای نظام مقدس تعلیم و تربیت ما بسیار ارزشمند و گرانبهاست.

وی گفت: جشنواره فرهنگی هنری فردا با بیش از ۸۰ رشته گرایش و پوشش ۶ هزار مدرسه در سطح استان یک رویداد عظیم فرهنگی‌ است که هر ساله موجب کشف، رشد و شکوفایی استعداد دانش‌آموزان خلاق در فضایی جذاب می‌شود.

اسکندری نسب با اشاره به شرکت بیش از ۶۰ درصد دانش آموزان استان در جشنواره فرهنگی - هنری فردا در سال تحصیلی گذشته با وجود شیوع ویروس کرونا از کسب ۳۵ رتبه برتر کشوری توسط دانش آموزان استان در تابستان ۱۴۰۰ خبرداد و بر ایجاد زمینه لازم برای شرکت حداکثری دانش آموزان در این جشنواره تاکید کرد.

بر پایه این گزارش مراسم آغاز به کار چهلمین جشنواره فرهنگی-هنری فردا همزمان با سومین جشنواره فرهنگی-هنری کانون های فرهنگی-تربیتی در دبستان شهدای فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار