مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان بیانات رهبری را یک سند راهبردی برای فعالیت‌های کانون‌های مساجد دانست.
کد خبر: ۱۰۰۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹ 12 October 2021

به گزارش تابناک کرمان، محمدرضا علیزاده ظهر سه شنبه در دیدار با کارکنان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ۱۹ مهر ۹۱، اظهار کرد: در بحث کانون‌های مساجد طی سال‌های گذشته گام‌های خوبی برداشته شده است و شاهد اتفاقات خوب در استان و کشور بوده‌ایم.

وی با بیان این مطلب که نگاه و چشم انداز ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد با راه اندازی طرح فهما تغییر کرد و موجب شکل گیری یک رقابت سالم در میان اعضای کانون‌ها شد، عنوان کرد: این اتفاق خوب با همراهی و هماهنگی کانون‌های مساجد، باعث پویایی هر چه بیشتر مسجد و محله می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان با اشاره به اینکه کانون‌های مساجد نقش مهمی در شناسایی و حمایت از استعدادها دارند، بیان داشت: اگر فرمایشات مقام معظم رهبری در ۱۹ مهر را به عنوان یک سند راهبردی تلقی کنیم، قطعاً شاهد بهبود همه جانبه وضعیت کانون‌ها و فعالیت‌های فرهنگی خواهیم بود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون‌های مساجد گفت: یکی از نکات مطرح شده توسط ایشان، توجه به هم افزایی و انسجام ارکان مسجد است که یک نکته بسیار مهم است.

علیزاده با بیان این مطلب که مخاطب اصلی بیانات مقام معظم رهبری در ۱۹ مهر، توجه به نوجوانان و جوانان است، اضافه کرد: نحوه برقراری ارتباط با نوجوان و جوانان در بحث جذب به کانون نیز قابل توجه است که معظم له به این موضوع اشاره کرده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان با اشاره به اینکه ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان در چند سال اخیر برنامه‌ها و فعالیت‌های خوبی به خصوص در زمینه گرامی داشت سردار شهید سلیمانی انجام داده است، بیان کرد: جا دارد از این ظرفیت‌ها برای تحقق اهداف، آرمان‌ها و پویایی کانون‌های فرهنی هنری مساجد استفاده کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار