نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان با اشاره به عزم جدی دولت برای حل مشکلات و ضمن تاکید بر اینکه حل مشکلات کشور زمان مناسب می‌خواهد گفت: مطالبه‌گری باید جدی و بجا باشد و نیز مراقبت کنیم که این مطالبه موجب تضعیف انقلاب نشود.
کد خبر: ۱۰۰۱۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸ 15 October 2021

به گزارش تابناک کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان افزود: دولت انقلابی و مردمی با عزم جدی و راسخ به جنگ مشکلات رفته و رئیس جمهوری انقلابی نیز روز، شب و ایام تعطیل به عنوان سرباز ولی امر مسلمین با قدرت و خستگی ناپذیر به جنگ مشکلات کشور رفته تا وعده ها را محقق کند.

وی اظهارداشت: تلاش برای مهار تورم، حل مشکل معیشت، رشد اقتصادی، اشتغالزایی و مبارزه با فساد از جمله اقدامات دولت است اما حل مشکلات کشور زمان مناسب می خواهد و انتظارات نیز باید واقعی و مبتنی و اقتضائات کشور باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد:همه باید انرژی ها را متمرکز و دولت را در این مسیر کمک کنیم تا دولت افتخارآمیز از این پیچ سخت عبور کند.

وی تاکید کرد: باید مراقب بود و حواس ها جمع باشد زیرا دشمن در کمین نشسته است.

امام جمعه کرمان همچنین با اشاره به مناسبت آغاز هفته وحدت در روزهای آینده گفت: شیعه و سنی هر دو مسلمان و تحت پرچم نبی مکرم اسلام هستند که باید در کانون وحدت در ایران اسلامی، دست برادری به همدیگر بدهند و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی با اقتدار جلو دشمنان و استکبار بایستند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در ادامه با تشریح ویژگی های یاران امام زمان (عج)، داشتن دل های محکم و استوار در مقابل دشمن، استکبار و هرنوع ظلم، ایمان قوی، دلباختگی و اطاعت پذیری بالا و بی قیدوشرط در مقابل امامت جامعه، اهل رازونیاز بودن، شناخت دوست و دشمن و گرفتن مواضع مناسب و شهادت طلبی را از جمله این ویژگی ها بیان کرد.

وی همچنین در خطبه های اول نماز جمعه این هفته کرمان در جمع نمازگزاران با اشاره به مسئولیت والدین در تربیت فرزندان، بر ضرورت توجه به پرورش نسل ها از ابعاد مختلف تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار