امام جمعه جیرفت از تاخیر مسئولان در رفع مشکل پل هلیل رود این شهرستان انتقاد کرد و گفت: مسئولان باید مشکل پل هلیل رود جیرفت را برطرف کنند.
کد خبر: ۱۰۰۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲ 15 October 2021

حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نمازجمعه جیرفت خواستار رسیدگی مسئولان مربوطه با حداکثر سرعت و دقت برای برطرف کردن مشکل فنی پل هلیل رود که چند وقت پیش رخ داد شد.

وی گلایه مردم جیرفت را نسبت به وضعیت پل هلیل رود کاملا بحق دانست و گفت: دلایل این مشکل نیازمند نظر کارشناسی است ولی تاخیر چند هفته‌ای در تسهیل‌گری رفت و آمد مردم پذیرفته نیست و بر خلاف کار جهادی است.

به گزارش ایرنا شکسته شدن بتن بخشی از پل هلیل رود طی صبح ۱۰ مهرماه جاری خبرساز شد و انتقادها را از چگونگی ساخت این پروژه به دنبال داشته است. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت نیز ۱۲ مهرماه به موضوع ریزش بخشی از این پل ورود و اعلام کرد بررسی ویژه دادستانی درباره عملکرد دستگاه‌های اجرایی مرتبط با احداث این پل آغاز شد.

امام جمعه جیرفت در بخش دیگری از سخنان خود در خطبه های این هفته نمازجمعه ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، گفت: این نیروی مقتدر در خط مقدم مبارزه با اشرار و نظم و امنیت قرار دارد.

وی افزود: مردم باید نیروی انتظامی را از خود بدانند همانگونه که نیروی انتظامی برخوردی همراه با رافت اسلامی با مردم دارد.

تارم همچنین خواستار مشارکت واقفان و خیران برای کمک به نیروی انتظامی در زمینه نصب دوربین‌های پایش‌ الکترونیک در سطح شهرستان شد.

امام جمعه جیرفت همچنین به شرایط بازار اشاره کرد و گفت: از مسئولان می خواهیم نسبت به نظارت و کنترل بازار اقدام کنند چراکه گرانی‌ها باعث آزار مردم است.

وی اظهار داشت: مسئول در جمهوری اسلامی ایران باید تا آخرین ساعت حضور در مسئولیت با جدیت به مردم خدمت کند زیرا کوتاهی در این زمینه خیانت است.

تارم ادامه داد: دولت جدید باید سریع تر تغییرات لازم را برای بهبود وضعیت کشور و مردم انجام دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار