تیم پرسپولیس دو بر یک مقابل تیم نساجی به برتری رسید تا به دومین برد متوالی دست یابد. جالب این که زننده هر دو گل قرمز های پایتخت مهدی عبدی بازیکن مازندرانی این تیم بود .
کد خبر: ۱۰۰۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹ 27 October 2021

به گزارش تابناک مازندران، تیم پرسپولیس دو بر یک مقابل تیم نساجی به برتری رسید تا به دومین برد متوالی دست یابد. جالب این که زننده هر دو گل قرمز های پایتخت مهدی عبدی بازیکن مازندرانی این تیم بود .

امشب در آخرین بازی هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر یکی از نفس‌گیرترین مسابقات این هفته میان پرسپولیس و نساجی برگزار شد که در نهایت پرسپولیس توانست اولین سه امتیاز خانگی فصل را به دست آورده و پس از سپاهان، گل گهر و استقلال به چهارمین تیم شش امتیازی جدول تبدیل شود.

قرمز پوشان پایتخت در این بازی پربرخورد در اواخر نیمه اول با گل مهدی عبدی پیش افتادند اما با شروع نیمه دوم با ضربه سر کریم اسلامی غافلگیر شده و دروازه خود را باز شده دیدند. پس از مساوی شدن بازی حملات پرسپولیس بیشتر شد و در یک حرکت ترکیبی عالی بازهم مهدی عبدی با دریبل زیبا و فریب دروازه بان و مدافع نساجی موفق به گل‌زنی شد.

هر چند تلاش نساجی برای مساوی کردن بازی در دقایق باقی مانده ستودنی بود که باعث جذابیت بالای این بازی تا ثانیه‌های پایانی شد.

 

00/8/5؛ هفته دوم لیگ برتر؛ بدون تماشاگر/ ورزشگاه آزادی
تیم داوری: امیر عرب براقی، جواد مداح، امیرعلی داودزاده، حسین زمانی/ ناظر داوری: هدایت ممبینی 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار