کد خبر: ۱۰۰۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴ 27 October 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان، امروز چهارشنبه ٥ آبان ماه ١٤٠٠جلسه توجيهی، همفكری و مشورتی روابط عمومی ها در سالن جلسات دفتر شهردار برگزار شد.

 

مدير ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر عباس گفت: تقويم سالانه برنامه های روابط عمومی توسط مناطق و سازمانها تدوين شود و چالشها و برنامه ريزی ها برای نقشه راه روابط عمومی بايد بر اساس تقويم سالانه باشد.

پاسالار گفت: نيروهاي جوان در روابط عمومی بايد باخلاقيت های خود محتوای با كيفيت توليد كنند و از روزمرگی پرهيز نمايند تا حركت روابط عمومی زنده، پويا و ملموس شود.

 

اين مقام مسول اظهار داشت: همكاری و تامل روابط عمومی ها شهرداری بايد تقويت شود و حس همسويی و صميميت خانواده بزرگ روابط عمومی در جهت ايجاد يک حركت جمعی و گروهی برای اطلاع رسانی به مردم باشد.

 

وی گفت: اخلاق و رفتار نيک وتكريم ارباب رجوع از اولويت های كاری شهردار است و اين مساله بايد به طور جدی پيگيری و دنبال شود تا اعتماد مردم به سازمان به سمت و سوی مثبت انديشی هدايت شود.

 

پاسالار افروزد: گلايه هايی از طرف شهروندان پيرامون تكريم ارباب رجوع هست و روابط عمومی ها بايد در روند اصلاح رفتار و ادبيات سازمانی فرهنگسازی كنند.

 

وی با اشاره به اينكه اطلاع رسانی و انتشار خبر ها گزارش ها و عكسهای مختلف جزو وظايف ذاتی روابط عمومی هاست عنوان كرد: برای ارائه عملكرد هماهنگ سازمان بايد همه اخبار و طراحی ها در قالب مشخص و يكدست باشد و نوع نگاه و پل ارتباطی شهرداری با شهروندان كامل و شفاف مشخص شود.

 

مريم پاسالار گفت : دوره های آموزشی و به روز رسانی دانش و آگاهی پرسنل روابط عمومي به زودي برگزار خواهد شد.

 

وي تاكيد كرد: مسولين روابط عمومي ارزيابي پرسنل، همه مناطق سازمانها و نواحی به شكل ماهيانه به مديريت اعلام نمايند.

 

مدير ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر عباس در ادامه گفت: تقويت و راه اندازی آرشیو روابط عمومی ها، اطلاع رسانی ديدارهای مردمی شهرداران در مناطق نواحی در روزهای سه شنبه و ارايه خدمات به مردم در ميز خدمت بايد به شكل جدی پيگيری شود وبرای پاسخگويی با هماهنگی معاونين مناطق و سازمانها را به ميز خدمت ورود دهيد.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار