شهردارکرمان :20 راهبرد ، برمبنای تجارب کلان‌شهرهای کشور برای چهار سال آینده شهر کرمان تهیه شده است .
کد خبر: ۱۰۰۶۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵ 02 November 2021

سعید شَعرباف تبریزی دیشب در برنامۀ تلویزیونی گفت ‌وگوی ویژه شبکۀ کرمان با تبیین برنامه‌های دورۀ جدید مدیریت شهری از تدارک برنامه های محله محور با هدف رضایتمندی مردم شهر خبرداد و تاکیدکرد : بعد از شهادت سپهبد شهید حاج ‌قاسم سلیمانی، شهرکرمان ، پذیرایی بسیاری از ارادتمندان سید الشهدای مقاومت است و باید بسیاری از زیرساخت‌های کرمان تغییر کند.برنامه‌های دورۀ جدید مدیریت شهری کرمان

شهردار کرمان اعلام کرد: برای بهسازی ورودی‌ها حداقل 15 تا 20 کیلومتر باید آماده‌سازی شود که با تامین مالی مناسب و مشارکت دهداری‌ها و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری حداقل چهار سال زمان می‌برد.

وی درباره حاشیه ‌نشینی در محدودۀ «الله‌آباد» که چسبیده به شهر است گفت: در این منطقه خط محدودۀ شهر به‌ درستی کشیده نشده و باید با کمک راه و شهرسازی و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری عمل کنیم .

وی با اشاره به لزوم رسیدگی به مشکلات شهرکهای صنعتی و سرآسیاب گفت : امیدواریم درکمتر از یک سال آینده ، شاهد اتفاقات خوبی در حاشیۀ شهر باشیم و در ظرف سه سال تحولات ویژه‌ای در این حوزه صورت پذیرد.

شعر باف از برنامه شهرداری برای تسریع در آسفالت معابر پس از انجام لوله کشی فاضلاب شهری خبرداد و در عین حال ، برای آبیاری فضای سبز واگذاری بخشی از این آب به شهرداری را خواستار شد .

شهردار کرمان، با گلایه از صدور پروانه ساختمانی برای برخی بیمارستان‌ها و ساختمان‌های پزشکان بدون تأمین پارکینگ گفت : در صدد هستیم که از زمین‌های متعلق به شهرداری در نقاط پُرتجمع برای احداث پارکینگ استفاده کنیم .

وی از افتتاح پارکینگ ساروج پارس در چهار راه طالقانی تا دو هفتۀ آینده و ارائه راهکار شهرداری برای بهبود حمل‌و نقل عمومی وکاهش ترافیک در مسیر میدان آزادی تا میدان شهدا و گلزار شهدا تا دو ماه دیگر خبر داد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار