سومین مرحله استانی رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان با حضور ۱۰۵ شرکت کننده در رفسنجان آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۰۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳ 03 November 2021

 

به گزارش تابناک کرمان، سومین مرحله استانی رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان صبح امروز، با حضور سرهنگ باقری مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سپاه ثارالله استان کرمان، سرهنگ پساوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان و جمعی از مسئولان در محل دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان آغاز شد.

سرهنگ محمد پساوند در آغاز این رویداد با اشاره به اینکه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج به میزبانی شهرستان رفسنجان برگزار می‌شود اظهار داشت: سازمان فضای مجازی بسیج استان کرمان، دانشگاه ولی عصر(عج) و مجتمع مس سرچشمه رفسنجان که در بحث کمک به رویدادهای فرهنگی رفسنجان مطرح بوده و یک وزنه سنگین برای استان کرمان هستند در برگزاری این رویداد همت گماردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان با بیان اینکه ما امروز در جنگی قرار داریم که نظام سلطه با تمام قوا با غول‌های رسانه‌ای امروز به جنگ نظام جمهوری اسلامی آمده عنوان کرد: نظام سلطه با تفکر تشیع و عاشورا مشکل دارند و تا وقتی ما را تسلیم نکنند دست از سر ما برنمی‌دارند.

وی با اشاره به اینکه امروز افسران جنگ نرم با تولید محتوا باید به جنگ با دشمن بروند گفت: امروز اگر می‌خواهیم حرفی برای گفتن داشته باشیم باید در بحث تولید محتوای فضای مجازی تلاش کنیم و مطمئن باشید اگر محتواهای خوبی در مقابل دشمن تولید کنیم پیروز خواهیم شد.

پساوند با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید مهمی در بحث تولید محتوا دارند بیان کرد: دشمن امروز برای مقابله با تفکر شیعی ما محتوا تولید می‌کند و ما هم باید در این حوزه تلاش کنیم؛ امیدواریم این رویداد عظیم بتواند گام های مفید و موثری را بردارد و این مقدمه‌ای برای رسیدن به قله‌های افتخار باشد.

سرهنگ حسین باقری مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم با اشاره به اینکه ما در بحث فضای مجازی شاهد برگزاری بزرگترین رویداد تولید محتوا در استان کرمان هستیم اظهار کرد: امروز شاهد هنرنمایی جوانان بسیجی در دیار سرداران مقاومت هستیم.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه استان کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام بوده و در عملیات‌ها همواره درخشیده است اظهار داشت: استان کرمان در همه عرصه‌ها باید قهرمان و پیشرو باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم در عرصه فضای مجازی هم بتوانیم این رویداد را به خوبی انجام دهیم و در رویداد ملی شاهد حضور قهرمانانی از استان کرمان باشیم.

باقری در ارتباط با شرکت کنندگان در این رویداد بیان کرد: 105 نفر در قالب 31 تیم در بخش‌های پویا نمایی، بازی تلفن همراه و نرم افزار تلفن همراه با رمز مقدس یا فاطمه الزهرا (س) این ماراتون را شروع خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار