طرح راهداری زمستانی در جنوب کرمان برای ایمنی تردد در محور‌های برفگیر و گردنه‌های سخت گذر کوهستانی، آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۰۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹ 10 November 2021

به گزارش تابناک کرمان، معاون توسعه و مدیریت منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده جنوب کرمان گفت: در این طرح نیرو‌های قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان، فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، هلال احمر، امداد خودرو، و آتش نشانی برای ایجاد آرامش برای اهالی منطقه و مسافران  تلاش می کنند.طرح راهداری زمستانی در جنوب کرمان

حمیدرضایی افزود: راهداران جنوب کرمان در 14گروه و 170نیرو و 160دستگاه راهداری سبک و سنگین در این طرح فعالیت می کنند.

معاون راهداری جنوب استان کرمان با اشاره به وجود ۵گردنه برفگیرو ۱۶۰کیلومتر محور برفگیر در جنوب کرمان گفت: رانندگان در این گردنه های برفگیر حتما زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

مجتبی رئیسی بیان کرد سامانه ۱۴۱مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل هم شبانه روزی پاسخگوی مردم و رانندگان درباره وضع جوی راه‌ها است.

سرهنگ سنجری فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب استان کرمان هم گفت: با توجه به حساسیت تردد در همه راه های برفگیر جنوب به ویژه گردنه سربیژن و محور دهبکری پلیس با 30گروه و تمام توان و تجهیزات از تردد خودروهای ناایمن جلوگیری می کند.

ابراهیم محمدی رئیس مرکز فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی جیرفت هم گفت: امسال یک دستگاه بالگرد در این طرح فعال شده و با توجه به حجم راههای جنوب کرمان می تواند درخدمات دهی جاده ای در زمان حوادث بسیار تاثیرگذار باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار