در پی زلزله های شدید هرمزگان، مراکز اورژانس و پایگاه‌های ۱۱۵ در جنوب کرمان ،برای ارائه خدمات به مصدومان احتمالی در آماده باش کامل قرار دارند.
کد خبر: ۱۰۰۹۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹ 14 November 2021

به گزارش تابناک کرمان، رئیس مرکز فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به  احساس زلزله شدید هرمزگان در شهرستان های جنوبی  کرمان  از آمادگی نیروها و  تجهیزات لجستیکی استان نظیر آمبولانس‌ها ،اتوبوس آمبولانس و بالگرد اورژانس خبر داد و‌گفت :مرکز هدایت بحران EOC دانشگاه علوم پزشکی جیرفت هم با رصد و گزارش گیری از منطقه زیر پوشش در جنوب کرمان در حال آماده باش است .

 

 


دکتر محمدی افزود: تا کنون هیچ گونه مأموریت حوادثی ناشی از انتقال مصدوم زلزله در جنوب کرمان با اورژانس انجام نشده اما در صورت نیاز مرکز فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با تمام تجهیزات  آمادگی دارد.

 

استاندارکرمان  هم در گفتگو باشبکه خبر از آماده باش فرمانداران استان پس از وقوع زلزله هرمز گان خبرداد.

  زینی وند  افزود: ستادمدیریت بحران و دستگاههای امدادی استان برای کمک به مناطق زلزله زده استان هرمزگان درصورت اعلام نیاز آماده همکاری هستند

 پس از دو زلزله پیاپی شش و چهار دهم و شش و سه دهم ریشتر به ترتیب، ساعت 15و37و15و38 دقیقه در فین استان هرمزگان در عمق 18و10 کیلومتری زمین ، 7 پس لرزه دیگر هم تاکنون ثبت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار