کتابداران ومسئولان کتابخانه های عمومی کرمان به مناسبت هفته کتاب با سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی ودیگر شهدا در گلزارشهدای کرمان تجدید پیمان کردند.
کد خبر: ۱۰۰۹۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲ 14 November 2021

 

به گزارش تابناک کرمان، در آستانه بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران ، جمعی از مدیران فرهنگی، و کتابداران کرمان با حضور در گلزاری شهدای کرمان با آرمان های شهدای والامقام به ویژه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی  پیمانی دوباره بستند.

  مدیر کل کتابخانه های عمومی استان کرمان با اشاره به شعار امسال هفته کتاب" جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم  افزود: چه خوب است که جای خالی کتاب‌ها را با کتاب‌های دفاع مقدس پر کنیم و یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم  و برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج فرهنگ کتاب خوانی تلاش کنیم.
وفایی افزود:در کتابخانه های عمومی استان بیش از ۵۰ هزار جلد کتاب از کتب مربوط به دفاع مقدس و شهدا است  وپارسال درباره دفاع مقدس و سردار دل ها به کتابخانه ها  بیش از ۲ هزار نسخه کتاب به کتابخانه ها افزوده شد و در تلاشیم کتاب‌های درباره سردار دلها و شهدای انقلاب در کل کشور چاپ و منتشر می شود.

بگفته وی بیش از ۴۰ عنوان کتاب با موضوع سردار دلها وشهید حاج قاسم سلیمانی شرح و احوال سردار و یادر ارتباط با شهیدحاج قاسم سلیمانی در کتابخانه‌های عمومی استان موجود است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار