زلزله‌ای به بزرگی ۴ ریشتر حوالی فاریاب در جنوب استان کرمان را لرزاند و با توجه به گزارش‌های رسمی تاکنون هیچ خسارتی در این زمینه ثبت نشده است.
کد خبر: ۱۰۲۱۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶ 10 January 2022

به گزارش تابناک کرمان، زلزله‌ای به بزرگی 4 ریشتر و به مشخصات زیر حوالی فاریاب در جنوب استان کرمان را لرزاند.

فرماندار شهرستان فاریاب با اشاره به وقوع این زمین‌لرزه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار داشت : خوشبختانه براساس گزارش‌های تایید شده زلزله 4 ریشتری فاریاب در جنوب استان کرمان خسارت جانی و مالی نداشت.

علی نیک‌نفس در ادامه افزود: زلزله 4 ریشتری ساعت 21 و 16 دقیقه به وقت محلی شهرستان فاریاب در جنوب استان کرمان را لرزاند و با توجه به اینکه در ساعات اولیه شامگاه بوده اغلب ساکنان منطقه بیدار بودند و نسبت به وقوع این حادثه هوشیاری کامل داشته‌اند، هرچند براساس گزارش‌های ارسالی از سوی اکیپ‌های اعزامی به منطقه حادثه تاکنون هیچ خسارتی جانی و مالی ثبت نشده است.

فرماندار شهرستان فاریاب با بیان اینکه در حال حاضر ستاد بحران شهرستان در حالت آماده باش قرار دارد افزود: این زلزله در حدفاصل شهرهای فاریاب، جیرفت و عنبرآباد به وقوع پیوسته است و با توجه به اینکه احتمال وقوع پس لرزه‌های دیگری هم در منطقه وجود دارد نیروهای امدادی مستقر و آماده هستند تا درصورت بروز هرگونه حادثه سریعاً وارد عمل شوند.

اطلاعات تکمیلی زمین‌لرزه

بزرگی: 4

محل وقوع: استان کرمان - حوالی فاریاب

تاریخ و زمان وقوع به وقت محلی: 1400/10/20 21:16:46

طول جغرافیایی: 57.27

عرض جغرافیایی: 28.4

عمق زمین‌لرزه: 10 کیلومتر

نزدیک‌ترین شهرها:

33 کیلومتری فاریاب (کرمان)

56 کیلومتری جیرفت (کرمان)

57 کیلومتری عنبرآباد (کرمان)

نزدیکترین مراکز استان:

166 کیلومتری بندرعباس

211 کیلومتری کرمان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار