مددیر کل راهداری جنوب استان کرمان گفت: برای مجموعه حمل ونقل جاده‌ای که محصولات کشاورزی جنوب کرمان را از مبدا به دیگر نقاط کشور حمل کنند سی درصد سوخت تشویقی در نظر گرفته می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹ 16 April 2022

به گزارش تابناک کرمان، مجتبی محمودی گفت: امسال به دلیل رعایت نکردن زمان کشت برخی محصولات برداشت همزمان محصولات کشاورزی استان‌های خوزستان، بوشهر هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان و شرایط آب و هوایی شرایطی را رقم زد تا روند حمل محصولات جنوب کرمان با این مناطق هم زمان شود.

وی از ورود ۲ برابری ناوگان حمل محصولات کشاورزی در این منطقه نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد وگفت: تعداد شرکت حمل و نقل فعال در منطقه جنوب کرمان ۱۰۶ شرکت است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان افزود: کشاورزان باید جهت تنظیم آهنگ حمل برای جلوگیری از افزایش کرایه حمل، قبل از برداشت محصولات خود با شرکت‌های حمل ونقل منطقه جنوب کرمان هماهنگ نمایند و در ارسال محصولات خود عجله نکنند و به جو سازی افراد سود جو که با هدف پایین نگاه داشتن فیمت محصولات رقم خورده است اعتنا نکنند.

وی از تعطیلی ۱۶ شرکت حمل و نقلی به دلیل رعایت نکردن حقوق رانندگان و صاحبان کالا از ابتدای امسال تا کنون خبر داد و گفت: بازرسی‌های به صورت مستمر بوده و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار