تیم ملی نوجوانان کشتی فرنگی کار کشور که به مدت ده روز در سیرجان اقامت کرده بود، روز گذشته آخرین تمرین خودش را با پایان رساند.
کد خبر: ۱۰۳۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹ 16 April 2022

به گزارش تابناک کرمان، سرمربی تیم ملی کشتی نوجوانان گفت: تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران که خود را برای مسابقات آسیایی وجهانی آماده می‌کند اردوی آمادگی خود را در سیرجان بمدت ۱۰ روز برگزار و روز گذشته آخرین روز این اردو را به پایان رساند.

محسن سوریان افزود: ما در شهرستان سیرجان اولین اردوی خود را که اردوی بستر سازی است با دعوت از ۸۰ کشتی گیر از سراسر کشور آغازکردیم و ۱۰ مربی از استان‌های مختلف نیز برای همکاری در این اردو نیز دعوت نمودیم.

وی افزود: اولین مسابقات پیش روی ما بعد از این اردو در ۱۸ اردیبهشت ماه، مسابقات علی آبادی در شهرستان سرخس است که سعی می‌کنیم تمامی کشتی گیران حاضر در این اردو در این مسابقات شرکت کنند و از بین آن‌ها چکیده‌ای از نفرات زبده و خوب برای مرحله بعدی ودوم اردو دعوت می‌شوند ودر مسابقات آسیایی که در تیر ماه برگزار می‌شود شرکت خواهند داشت که منتهی می‌شود به مسابقات جهانی که در تاریخ سوم مرداد ماه در کشور ایتالیا انجام می‌شود تا آمادگی لازم را بدست آورند.

سرمربی تیم ملی در مورد کیفیت فنی کشتی گیران حاضر در اردو افزود: با توجه به اینکه بچه‌ها در رده نوجوانان هستند و خیلی از این بچه‌ها کشتی نگرفتند ومسابقه ایی را انجام نداده اند کار سختی در پیش رو داریم و مهمترین کار ما در این اردو آموزش است و کار آموزش را انجام می‌دهیم و امید واریم بتوانیم با کمک کادر فنی یک پشتوانه قوی وخوبی از این کشتی گیران برای تیم ملی فرنگی کشورمان در رده جوانان وبزرگسالان بسازیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار