حتی الامکان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی، قفل پدال و فرمان تجهیز کنند و از قرار دادن مدارک شناسایی، تجهیزات جانبی و وسایل گران قیمت در داخل اتومبیل بپرهیزند
کد خبر: ۱۰۴۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷ 16 May 2022

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 26/02/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
دستگیری سارق قطعات خودرو در ساری 
فرمانده انتظامي استان مازندران از شناسايي و دستگيری سارق قطعات داخلی خودرو با 29فقره سرقت در شهرستان ساری، خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار"مرتضی میرزایی" در بیان این خبرگفت: ماموران گشت انتظامی کلانتری 13 شهرستان ساری در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک خودرو با دو نفر سرنشین که در حال سرقت قطعات خودرو بودند مشکوک، که سارقان به محض مشاهده ماموران از محل متواری شدند.
وی افزود: سارقان با عنایت به عدم توجه به فرمان ایست پلیس با رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک تیر، خودروی آنان متوقف و دو سارق با سرعت عمل و هوشیاری ماموران دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان مازندران، تصريح کرد: متهمان که از سارقان سابقه دار بودند در بازجویی های تخصصی به 29 فقره سرقت قطعات خودرو در یک ماهه گذشته اعتراف و 5 عدد باطری و سایر قطعات سرقتی از خودرو آنها کشف شد.
سردار میرزایی، ضمن هشدار به دارندگان وسایل نقلیه از آنان خواست: حتی الامکان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی، قفل پدال و فرمان تجهیز کنند و از قرار دادن مدارک شناسایی، تجهیزات جانبی و وسایل گران قیمت در داخل اتومبیل بپرهیزند.
-------------------------
کشف انبار روغن احتکاری در چالوس 
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف روغن احتکاری از یک انبار در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اکبر خسروی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در انباری در شهرستان چالوس احتکار روغن کرده است، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران در ادامه با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی صورت گرفته، 168بطری1 کیلوگرمی و4 کیلو گرمی روغن خوراکی جامد و مایع احتکارشده  کشف و با دستور قضایی انبار مورد نظر پلمپ  وپرونده به مرجع قضایی ارجاع گردید
فرمانده انتظامی چالوس افزود: ارزش ریالی روغن مکشوفه احتکار شدهپنجاه میلیون ریال می باشد.
سرهنگ خسروی در پایان از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت هاي غيرقانوني، اقتصادی اقلام اساسی، موضوع را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
-----------------------
دستگیری سارق اماکن خصوصی در قائم شهر 
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی با 8 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مهدی خادمی" در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و باغات در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم را شناسایی کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 8 فقره سرقت اماکن خصوصی و باغات در این شهرستان اعتراف کرد.
سرهنگ خادمی با اشاره به کشف مقادیری اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهم، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، درصورت مشاهده هرگونه مواردمشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.
----------------------
محتکر روغن نباتی در محمودآباد دستگیر شد 
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از کشف 4 تن 600 کیلوگرم روغن احتکاری از یک محتکر کالا در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"محمود حسین زاده" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در شهرستان محمودآباد اقدام به احتکار روغن کرده است، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی و پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی های قضائی در بازرسی از محل نگهداری کالا، 4 تن و 600 کیلوگرم روغن خوراکی جامد کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: اموال مکشوفه به دلیل عدم ثبت در سامانه جامع انبارها و عدم اعلام موجودی توسط متهم، توقیف و برای توزیع در بین مردم به سازمان مربوطه تحویل شد.
سرهنگ حسین زاده در پایان با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت هاي غيرقانوني و قاچاق و احتکار کلاها و اقلام اساسی، موضوع را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند. سلمان مهدوی خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار