مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از پایان عملیات امدادونجات در سیل اخیر این استان خبر داد و گفت: ۱۰ هزار و ۱۴۰ نفر نفر متاثر از سیل و بارندگی توسط نیروهای هلال احمر امدادرسانی شدند.
کد خبر: ۱۰۶۰۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸ 10 August 2022

به گزارش تابناک کرمان به نقل از روابط عمومی این جمعیتهلال احمر استان، رضا فلاح روز چهارشنبه با اشاره به ارائه خدمات امداد و نجات هلال احمر در ۱۹۱ شهر و روستای متاثر از سیل و بارندگی و مناطق آسیب دیده از پدیده مونسون در این استان طی روزهای اخیر افزود: بیش از یک هزار نفر توسط نیروهای امدادی اسکان اضطراری شدند.

وی با اشاره به تخلیه آب ۴۵۵ منزل مسکونی افزود: نیروهای هلال احمر ۱۲۳ دستگاه خودرو گرفتار در سیل را رهاسازی کردند.

این مقام مسئول با اشاره به حضور ۶۸۴ نیروی عملیاتی در امدادرسانی سیل اخیر خاطرنشان کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر در طول عملیات امدادونجات ۲۰ نفر مفقودی در سیل را نجات دادند.

فلاح تصریح کرد: ۲ هزار و ۸۵ بسته غذایی (۷۲ساعته)، ۲ هزار و ۲۷۷ کیلوگرم نایلون، ۲ هزار و ۴۷۱ تخته پتو، ۹۵۲ تخته موکت، یکهزار و ۲۹۷ بطری آب معدنی، ۴۳۱ بسته نان، ۱۷۶ دستگاه چادر، ۲۵۵ کیلو برنج و سایر اقلام امدادی و زیستی توسط جمعیت هلال احمر در بین حادثه دیدگان از سیل در نقاط مختلف استان توزیع شد.

سیل در نقاط مختلف استان کرمان از اوایل مردادماه جاری شروع شد و تا بیش از یک هفته استان را درگیر خود کرده بود؛ بروز خسارت از ابعاد مختلف کشاورزی، جاده، شبکه های آب و برق و نیز آبگرفتگی و تخریب برخی منازل شهروندان در استان به وقوع پیوسته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار