فرمانده انتظامی کرمان:
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به نزدیک شدن به برگزاری همایش پیاده روی اربعین گفت: پلیس در سه حوزه در قرارگاه اربعین ماموریت دارد که یکی از این موارد تامین امنیت ترافیکی زوار است.
کد خبر: ۱۰۶۳۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳ 24 August 2022

به گزارش تابناک کرمان، سردار عبدالرضا ناظری روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: مرز خسروی به منظور عبور زواری که از کرمان عبور می کنند به مرز مهران و شلمچه اضافه شده است.

وی اظهار داشت: تامین امنیت زوار، دومین حوزه خدمت پلیس به زوار اربعین است.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: در این بخش دستورالعمل‌ های خاصی برای پلیس و سایر دستگاه‌های اجرایی مقرر شده است.

وی تصریح کرد: تامین امنیت موکب‌ های واقع در مسیر زوار اربعین دیگر وظیفه فرماندهی انتظامی است.

سردار ناظری افزود: از سازمان‌ها خواسته شده حداکثر شرایط را در این حوزه از نظر امنیتی و بهداشتی در انتخاب محل موکب رعایت کنند ضمن اینکه پلیس نیز در این امر از تمام ظرفیت‌هایی که دارد استفاده می‌ کند.

دقت در انتشار اخبار پلیس بر سرعت تقدم دارد 

وی همچنین گفت: خبرنگاری در حوزه پلیس علاوه بر ویژگی های عمومی باید ویژگی های اختصاصی هم داشته باشد و انتشار اخبار پلیس متفاوت از سایر خبرهاست.

وی اظهار داشت: اگر چه اطلاع رسانی به موقع در انتشار اخبار پلیس مهم است اما دقت در این بخش بر سرعت مقدم است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به متفاوت بودن انتشار اخبار پلیس تصریح کرد: گاهی در اوج ناامنی، انتشار یک خبر بیانگر اقتدار ملی است و گاه در اوج امنیت ممکن است امنیت ملی را به خطر بیندازد.

سردار ناظری گفت: احساس امنیت و آرامش جامعه مرهون اطلاع رسانی به موقع خبرنگاران است اما می طلبد نحوه انتشار اخبار پلیس و اخبار امنیتی با حوزه های دیگر تفاوت باشد.

سردار ناظری گفت: گاهی اوقات انعکاس برخی اخبار شیوه های ارتکاب جرم و فرار مجرم را ترویج می دهد که خبرنگاران باید حساس و دقیق باشند.

وی با بیان اینکه عمده احساس امنیت و آرامش را مدیون اطلاع‌رسانی به موقع و درست خبرنگاران هستیم گفت: خبرنگاران در خط مقدم جبهه جنگ نرم قرار دارند.

ناظری ادامه داد: گاهی اوقات انعکاس برخی اخبار شیوه‌های ترویج جرم، فرار مجرم یا کشف جرم را ترویج می‌کند به همین دلیل محرمانگی و حفظ اسرار در اخبار پلیس بسیار اهمیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار