معاون عمرانی استانداری کرمان از افتتاح واغاز ساخت پنج طرح مختلف با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان با مشارکت بخش خصوصی و دولتی در شهرستان بم خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۴۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵ 30 August 2022

به گزارش تابناک کرمان، آیت اللهی موسوی گفت این طرحها در حوزه صنعت، آب، بهداشت، عمران و کشاورزی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان افزودسالن تولید فوم شرکت آرمان موتور ارگ بم با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم افتتاح شد.

به گفته وی این سالن با اشتغالزایی ۴۳۰ نفر، صندلی خودرو، داشبورد، اگزوز و اکسل عقب برای خودروهای کرمان موتور تولید می‌کند.

آیت اللهی موسوی توضیح داد: این سالن روزانه ۱۴۰ سری (هر سری شامل هفت تکه) و سالانه ۲۳۵ تن فوم نرم تولید می کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان از افتتاح سردخانه نخل استوار خبر داد و گفت: این سردخانه مربوط به بسته بندی خرما و ذخیره سازی و نگهداری مواد غذایی است.

به گفته وی این سردخانه خرما با ظرفیت سالانه ۶ هزار تن توسط بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان راه اندازی شده است.

وی افزودساختمان مرکز بهداشت بم نیز در دو طبقه با زیربنای یک هزار و ۱۸۷ متر و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی بم به بهره برداری رسید.

معاون عمرانی استانداری کرمان از افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های مربوط به آب و فاضلاب شهر بم خبر داد و افزود: پروژه‌های تامین آب به مجتمع دریجان ( شمال روستاهای دریجان، دربر، سابات، داردین، پوتار، توکل آباد، مهرآباد و پدوا) با اعتبار ۳۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان توسط پیمانکار قرارگاه استانی امام حسن مجتبی (ع) کلنگ زنی شد.

وی همچنین تاکید کرد: پروژه آبرسانی به مجتمع دهبکری نیز با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان توسط پیمانکار شرکت آباد خاک کلنگ‌زنی شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان نیز تاکیدکرد: پروژه‌های تامین آب و آبرسانی مانند پروژه حفر و تجهیز چاه و توسعه و بازسازی شبکه آب بم و بروات با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

وی همچنین درباره پروژه های روستایی از افتتاح نمادین طرح آسفالت خروجی شهرک امیرآباد خبر داد و تصریح کرد: پروژه‌های روستایی آسفالت شهرستان بم با ۱۳۷ هزار مترمربع آسفالت و اعتبار ۳۵ میلیارد تومان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار