در آئینی از دستگاه‌های برگزیده استان قم با ارزیابی عملکردآنها در گروههای تخصصی جشنواره شهید رجایی قدردانی شد.
کد خبر: ۱۰۷۰۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶ 03 October 2022

به گزارش تابناک قم، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اشاره به ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در یک سال گذشته گفت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و شرکت اب و فاضلاب برترین دستگاه‌های اجرایی استان در قالب جشنواره شهید رجایی بوده اند.

حسن نادری افزود:اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل امور مالیاتی، شرکت توزیع نیروی برق، اداره کل تامین اجتماعی و اداره کل امور اقتصاد و دارایی نیز هر کدام در گروه‌های تخصصی حائز رتبه‌های برتر شدند

وی استاندارد سازی تارنما، شایسته سالاری و ارائه خدمات به مردم در میز خدمت را ازجمله معیار‌های ارزیابی دستگاه ما عنوان کرد و گفت: بر اساس معیار‌های عمومی و اختصاصی ۴۸ دستگاه مورد ارزیابی قرار گرفتند.

استاندار قم نیز در این جلسه یکی از عوامل بازدارنده از ایجاد حوادث مشابه را برخورد قاطع با برهم زنندگان نظام و امنیت عنوان کرد و گفت: فتنه اخیر با عدم همراهی مردم و فعالیت به هنگام دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی راه به جایی نبرد.

سید محمد تقی شاهچراغی در ادامه از متمم بودجه مصوبات سفر ریاست جمهوری به مبلغ هزار ۹۰۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: در سفر ریاست محترم جمهوری به قم مجموعا ۲ هزار و ۳۰ میلیارد بودجه برای مصوبات در نظر گرفته شده بود، اما با تلاش‌های مداوم و اصرار دستگاه‌های مرتبط این بودجه خصوصا در حوزه زیرساخت نزدیک به ۲ برابر افزایش یافت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار