کد خبر: ۱۰۷۰۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴ 03 October 2022

از استان‌های با آب و هوای گرم و خشک و معتدل، استان کرمان است. پتانسیل‌های زیادی در این استان نهفته است که با بالا رفتن تولید داخلی روز به روز این پتانسیل‌ها کشف می‌شود. به دلیل وجود ذخایر معدنی غنی، کارگاه‌ها و کارخانه‌های زیادی در این استان فعالیت دارند. نیاز به کارگاه‌های بزرگ و کوچک در این استان، باعث شده تا ساخت سوله با اهمیت باشد.

اعتماد سازه یکی از برندهای مطرح سوله سازی کشور است که برای ارتباط با مسئولین این شرکت جهت مشاوره و راهنمایی رایگان سوله سازی در کرمان می‌توانید با شماره ۰۹۱۳۷۵۷۰۵۸۷ تماس حاصل فرمایید.

اعتمادسازه، قطب صنعت سوله سازی در کرمان

سوله سازی در کرمان

در دنیای امروز سازه‌های مختلفی برای ساخت بنا وجود دارد که از هر کدام برای کاربردی خاص استفاده می‌شود. یکی از زیباترین سازه‌های عمرانی، سوله است که در صنایع مختلفی مانند گلخانه، بیمارستان صحرایی، انبار کارخانه، کارگاه تولیدی، مرغداری و ... به کار گرفته می‌شود. استان کرمان زیرساخت‌های صنعتی بسیار مناسبی دارد و همین مسئله طراحی و ساخت این سازه را در این استان به یک ضرورت تبدیل کرده است.

وجود معدن مس رفسنجان، معادن سنگ سیرجان، زغال سنگ هجدک و دیگر معادنی که از سرمایه‌های استان هستند، نیاز به راه‌اندازی کسب و کارهای جدید را الزامی کرده‌اند. به عنوان مثال کارگاه‌های برش سنگ یا دیگر مشاغل مرتبط با این مواد اولیه را می‌توان در این استان اسکان داد. به همین دلیل ظرفیت بسیار بالایی برای سوله سازی در کرمان دیده می‌شود.

خوشبختانه در کشور ایران مجموعه‌های با تعهد و حرفه‌ای زیادی در ساخت سوله فعالیت دارند. شرکت اعتماد سازه یکی از برترین مجموعه‌های خوشنام و معتبر است که کار خود را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهد. شما نیز می‌توانید برای ساخت سوله در کرمان با این شرکت همکاری داشته باشید. مشورت گرفتن از متخصصان در چگونگی ساخت این سازه می‌تواند شرایط کار آینده را بسیار ایده‌آل کند.

انواع سوله

با توجه به مزایاهای استفاده از این سازه مستحکم، بسیاری از تولیدکنندگان در حوزه‌های مختلف فضای کار خود را به کمک سوله ایجاد می‌کنند. تنوع این سازه‌ها به دلیل مشاغل مختلفی است که هر کدام نیاز به امکانات و فضایی با قابلیت‌های متفاوت دارند. شما در این مجال با انواع سوله آشنا می‌شوید تا سازه مورد نیاز خود را شناسایی کنید.

سوله تیر ورقی

از مشهورترین سازه‌ها در گذشته در سراسر دنیا می‌توان به سوله تیر ورقی اشاره کرد. با پیشرفت تکنولوژی این سازه‌ها به دلایل مختلف کمرنگ شدند. مصرف بالای فولاد، نبود امکان برای بهینه‌سازی، دشوار بودن اخذ تاییدیه از نظام مهندسی و مقرون به صرفه نبودن از دلایل کمرنگ شدن این نوع سوله در جهان و کشور است.

سوله یو بی ام

در این مورد از ورق فولاد گالوانیزه بهره گرفته می‌شود که در کنار کیفیت بالا، هزینه بسیار بالایی نیز دارند. ورق‌ها پس از نورد سرد به محل پروژه انتقال داده می‌شوند تا با دستگاه‌های خاص پانل‌های قوسی ایجاد کنند. پس از این کار در کنار هم چیده شده و با یک دستگاه تخصصی دیگر به یکدیگر دوخته می‌شوند. در تمام مراحل باید از جرثقیل استفاده گردد و تنها افراد ماهر می‌توانند نصب این سوله را انجام دهند.

مشاغلی که در آنها باید جرثقیل هوایی نصب شود، این سوله پاسخگو نخواهد بود. سرعت بالا و هزینه مناسب از مزایای این سازه‌های محبوب می‌باشد. برای ایجاد سالن ورزشی، گلخانه، رستوران و ... می‌توان از این نوع بهره مند شد.

سوله خرپایی

با توجه به پیشرفت فناوری و انجام محاسبات در ساخت سوله، نوع خرپایی به عنوان جایگزین مناسب برای سوله به دلیل مزایای زیاد غیر قابل انکار است.

شرکت اعتماد سازه برای سوله سازی در کرمان نیز گزینه مناسبی است در اجرای انواع سوله با به کارگیری افراد مجرب و ماهر توانسته در استان‌های مختلف نقش موثری داشته باشد. با توجه به این که در اکثر نقاط کشور، این مجموعه فعالیت داشته است، این برند نه تنها در کرمان بلکه در کل کشور شناخته شده و مطرح می‌باشد. در ادامه با این شرکت خوش آتیه بیشتر آشنا می‌شوید.

آشنایی با قطب سوله سازی در کرمان

اعتمادسازه، قطب صنعت سوله سازی در کرمان

شاید شما نیز در کرمان به دنبال یک شرکت با سابقه و مطمئن هستید تا ساخت سازه خود را به آن بسپارید. درست است که شرکت‌های زیادی در این زمینه در کشور فعالیت دارند، اما به نظرتان آیا می‌شود به همه آنها اعتماد کرد. هیچ فرقی ندارد که پروژه بزرگ باشد یا کوچک، در هر صورت کار باید دقیق انجام شود تا در آینده با مشکلی مواجه نشوید.

برای اینکه شما و دوستانتان خیالتان از ساخت سوله مستحکم آسوده باشد، می‌توانید با مسئولین شرکت اعتماد سازه در ارتباط باشید. این شرکت بیش از 10 سال در این زمینه تجربه کسب کرده و توانسته پروژه‌های موفقی در سراسر کشور داشته باشد. با مراجعه به سایت می‌توانید با پروژه‌های موفق این مجموعه آشنا شوید و اطلاعات تکمیلی آنها را مطالعه کنید.

جالب است بدانید که این شرکت نه تنها مجری ساخت سوله، بلکه در ساخت پل عابر پیاده و انواع جرثقیل‌های خرپایی نیز فعالیت دارد. شما می‌توانید طراحی و محاسبات سوله خود را به مهندسان این مجموعه بسپارید. کاملا مشخص است که در سال‌های آینده در زمینه سوله سازی بیش از پیش از این شرکت خواهیم شنید.

اهمیت انتخاب سازنده سوله

در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی در انجام کارهای ریز و درشت، تخصص حرف اول را می‌زند. شاید از دور ساخت یک سازه چندان مشکلاتی نداشته باشد، اما باید جزئیات را از افراد کاربلد پرسید. از انتخاب متریال مناسب برای سوله گرفته تا کاهش ضایعات و تلفات، همگی مهم هستند. در این موارد تفاوت سازندگان سوله مشخص می‌شود.

ساخت سوله، عابر پیاده و جرثقیل خرپایی را می‌توانید به قطب سوله سازی در کرمان یعنی اعتمادسازه بسپارید و تنها فکر شما این باشد که در چه زمانی کلید را تحویل خواهید گرفت.

نتیجه گیری

در همه جای جهان طراحی و ساخت فضایی مناسب برای کسب و کارها همواره مورد توجه بوده است. در دهه‌های اخیر پیشرفت‌های اخیری در این مورد در کل جهان اتفاق افتاده و خوشبختانه در کشور نیز افراد متخصص وارد عمل شده‌اند. در استان کرمان نیز به دلیل وجود معادن بسیا زیاد، نیاز به طراحی و ساخت سوله به یک ضرورت تبدیل شده است.

 از شرکت‌های معتبر در زمینه ساخت انواع سوله نظیر تیرورقی، خرپایی و یو بی ام، می‌توان به شرکت سوله سازی اعتماد سازه کرمان https://etemadsazeh.com اشاره کرد. این شرکت در بسیاری از شهرها مانند بندر عباس، تهران، جیرفت، اصفهان، کاشان، شیراز و ... پروژه‌های موفقی داشته که می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار