فرمانده سپاه استان کرمان گفت: عمده برنامه‌های ما در دهه فجر در حوزه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی است و بیش از ۱۵۰ پروژه آب شرب روستایی در استان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۰۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹ 01 February 2023

به گزارش تابناک کرمان، سردار محمدعلی نظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در نخستین روز دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود امام راحل به میهن عزیزمان قرار داریم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، افزود: در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و برنامه‌های دهه فجر امسال در سپاه ثارالله استان کرمان با شعار محوری "ایران استوار و چهل و چهار سال افتخار" برنامه ریزی شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه این برنامه‌ها با رویکرد تبیینی، نشاط اجتماعی و جهاد خدمت‌رسانی برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: برگزاری بیش از 50 محور برنامه در این ایام در استان پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها در سه حوزه محله محور، مدرسه محور و اقشار تخصصی پیش‌بینی شده، گفت: بیش از 2 هزار برنامه در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج سطح استان در این ایام برنامه‌ریزی شده است.

نظری با اشاره به اینکه عمده برنامه‌های ما در حوزه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی است، ادامه داد: بیش از 150 برنامه محرومیت‌زدایی در حوزه آبرسانی شرب به روستاهای استان در هفته آینده افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه افتتاح مسکن محرومین، اهدای جهیزیه و کمک‌های معیشتی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است، افزود: برگزاری رویدادها، پویش‌ها، جشنواره‌ها، یادواره‌های شهید و مسابقات فرهنگی و ورزشی نیز در این دهه برنامه‌ریزی شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از برگزاری برنامه‌های متنوع به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در مدارس و دانشگاه‌ها و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی خبر داد و گفت: ارائه خدمات و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در 44 سال پیروزی انقلاب و مقایسه آن با قبل از انقلاب در برنامه است.

وی با اشاره به لزوم آشنایی نسل جوان با دستاوردهای انقلاب اسلامی، ابراز داشت: همه برنامه‌های تولیدی این ایام در فضای مجازی برای استفاده بیشتر نسل جدید با خدمات و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی، دستاوردها و خدمات دولت و سایر نهادها است.

سردار نظری با بیان اینکه اردوهای راهیان نور دفاع مقدس در این ایام در حال برگزاری است، افزود: دانش آموزان خواهر ما در این ایام در یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان حضور دارند.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت، بیان کرد: دانش آموزان و دانشجویان ما با حضور در معادن و صنایع استان حاضر شده و با دستاوردها و پیشرفت‌های صنعتی و معدنی استان آشنا می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار