فرمانده و تعدادی از پرسنل ارتش و نیروی هوایی کرمان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار کردند .
کد خبر: ۱۰۹۱۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷ 07 February 2023

به گزارش تابناک کرمان، در آستانه ۱۹ بهمن سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی ارتش با امام خمینی در سال ۵۷، فرمانده و تعدادی از پرسنل ارتش و نیروی هوایی کرمان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار کردند .
در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین علیدادی گفت ارتش ما در سال ۵۷ به اسلام پیوست .

وی گفت هیچ انقلابی در دنیا رویکرد ، نگاه و جهت انقلاب ما را نداشت زیرا انقلاب ما با هدف دفاع ازارزش ها و انسانیت و توجه به احکام الهی محقق شد، آنچه که آن را از سایر انقلاب های تاریخ مجزا کرده است.

امام جمعه کرمان افزود ارتشیان ما از بدنه مردم و اسلام هستند و قبل از ۱۹ بهمن ۵۷ نیز خود را مقید به فراهم کردن زمینه برای تحقق انقلاب دانستند.

وی افزود جایگاه روحی و روانی ارتش در پیروزی انقلاب کم نظیر بود و دشمنی ها با پیروزی انقلاب شدت گرفت اما ارتش تا قبل از شکل گیری دیگر نیروهای مسلح یک تنه از انقلاب نوپا دفاع کرد و نقش ارتش در دوران دفاع مقدس و بعد از آن به صورت مجاهدانه و مقتدرانه در دفاع از انقلاب و کمک به مردم قابل ملاحظه است.

امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش گفت امام خمینی در سخنرانی سال ۵۸ سه عامل را موجب پیروزی انقلاب ایران دانستند که یکی از آنها اراده خداوند ، دیگری خواست ملت و عامل سوم پیوستن ارتش به انقلاب مردم بود.

وی افزود امروز ارتش پس از چهار دهه گام های شکوفایی، اقتدار و بازدارندگی را یکی پس از دیگری برداشته است و در این بین نیروی هوایی به رغم این که یک نیروی تجهیزات محور است اما بدون اتکا به دنیای خارج و کاملاً متکی به نسل جوان توانسته به مرزهای خودکفایی برسد و در ساخت تجهیزات و ادوات نظامی به درجات بالایی برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار