فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: یکی از مهمترین اولویت های سپاه و بسیج در روستاها احیا و بازگرداندن امید و حیات است و در این راستا اجرای پروژه های آبرسانی شرب و کشاورزی ، ایجاد اشتغال و افزایش سطح زیر کشت و اقدامات دیگر در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۹۱۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴ 08 February 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی،سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در آیین بهره برداری از پروژه جهاد آبرسانی در ۲۲ روستای استان مرکزی با بیان اینکه خودکفایی و توانمند سازی مهمترین رویکرد سپاه و بسیج در اجرای ماموریت ها است، افزود: فعالیت های محرومیت زدایی مبتنی بر مشارکت مردم و پای کارآوردن ظرفیت ها همراه با روحیه جهادی است.
سردار کریمی با اشاره به اینکه در ایام الله دهه مبارک فجر امسال بیش از ۸۲ پروژه محرومیت زدایی در بخش های مختلف در سطح استان مرکزی به بهره برداری می رسد، گفت: این پروژه‌ها شامل احداث منزل ولی نعمتان انقلاب، پروژه‌های آبرسانی شرب،آب کشاورزی، قنات، کانال انتقال و استخر ذخیره آب، آسفالت راه روستایی و یادمان شهدا هستند.
وی افزود: با توجه به اینکه آبرسانی یکی از اولویت های مهم برنامه های سپاه و بسیج است در راستای اجرای پروژه جهاد آبرسانی شرب ۲۲ روستا در سطح استان هدفگذاری و اجرا شده و ۵۰ پروژه مهم آبرسانی کشاورزی در سال‌جاری اجرا خواهد شد.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: ۳ جهاد مهم امیدآفرینی،جهاد خدمت به مردم و جهاد تبیین از مهمترین برنامه های سپاه و بسیج است و این ۳ جهاد در قالب یک زنجیره خدمتی با قوت در حال اجرا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار