مدیرHSE ، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان آب و برق خوزستان از بازدید معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور و رئیس گروه پدافند غیرعامل وزارت نیرو از زیرساخت‌های سد و نیروگاه دز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰ 28 May 2023

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان؛ “غلامحسین عشرتی” اظهار داشت: “عبدالرحمن کشوری” معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور و “مرتضی بیگلری” رئیس گروه پدافند غیرعامل وزارت نیرو و جمعی دیگر از مسئولان از زیرساخت‌های سد و نیروگاه دز بازدید کردند.

وی افزود: این هیات ضمن بازدید میدانی از دیواره و دریاچه و واحدهای مختلف نیروگاه دز، در نشستی بر لزوم رعایت ملاحظات پدافند غیرعامل برای همه دستگاه‌ها اجرایی تاکید کردند و تهدیدات در حوزه زیرساخت‌ها را بسیار جدی و مهم دانستند.

مدیرHSE ، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان آب و برق خوزستان بیان کرد: با افزایش توانمندی ما، دشمن در صدد اقدام تلافی جویانه است و اکنون در جنگ ترکیبی همه جانبه به سر می‌بریم که جنگ سایبری و تهدید زیرساخت‌ها از جمله آن‌هاست و باید با آگاهی و دانش اقدامات لازم را جهت مصون‌سازی در برابر تهدیدات انجام داد.

همچنین “عبدالرحمن کشوری” معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور در این نشست؛ ضمن تاکید بر لزوم رعایت اقدامات پدافندی در حوزه‌های مختلف؛ اظهار داشت: سد و نیروگاه دز یک زیرساخت با دو کارکرد مهم در زمینه آب و انرژی است و این امر نیازمند توجه جدی به حوزه امنیت و پدافند غیرعامل در این مجموعه است.

در ادامه این نشست نیز “سعید رئوفی‌نسب” مدیرعامل شرکت تولید و بهره‌برداری سد و نیروگاه دز اقدامات صورت‌گرفته در عرصه پدافند غیرعامل در این مجموعه را تشریح کرد.

گفتنی است که “عبدالرحمن کشوری” معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور در سفری ۴ روزه به منظور شرکت در جلسه کمیته غیرعامل وزارت نیرو در استان خوزستان و بازدید از سد و نیروگاه‌های دز، کرخه، مسجدسلیمان و شرکت در جلسه با مدیران شرکت‌های مدیریت تولید نیروی برق حرارتی، برق منطقه‌ای، آب‌وفاضلاب و آب و برق به خوزستان سفر کرده‌است.

 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار