کد خبر: ۱۳۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸ 20 November 2015
بازهم یک مساوی دیگر به نام تیم مس در رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول ثبت شد. مسی‌ها در ایستگاه پانزدهم، میزبان تیم آلومینیوم اراک بود، بازی‌ای که از این حیث برای نارنجی‌ها حساس بود که آنها می‌توانستند در صورت کسب سه امتیاز خود را در جمع ۳تیم اول جدول ببیند. 
 
جدال وینگو بگوییچ باتجربه و غلامرضا دلگرم جوان و با انگیزه می‌توانست گرمای خاصی را به این بازی ببخشد اما ترس از باختن توسط مربی تیم آلومینیوم این حدس و گمان‌ها را از بین برد. البته جدای از حواشی و حساسیت‌های این بازی، هم نارنجی‌پوشان برای صعود یک پله‌ای به بالای جدول و هم آلومینیوم اراک برای رسیدن به جایگاه پنجمی به هر ۳امتیاز این مسابقه نیاز مبرم داشتند. هرچند کسب تساوی، با توجه به تساوی سایر تیم‌های رقیب دو تیم این فرصت را از مس گرفت که خود را به جایگاه سومی برساند اما کسب یک امتیاز توسط اراکی‌ها باعث شد آنها به هدفشان برسند.
 اما در این بازی ارشاد یوسفی دروازه‌بان با تجربه نارنجی‌ها جایش را به کوروش ملکی جوان داده بود تا مسولین حفاظت از دروازه مسی‌ها بر دوش این گلر باشد. این در حالی بود که فرزاد حسینخانی، علی مرزبان- زرد(۸۰علی یونسی)، مصطفی شجاعی، کیوان امرایی، سعید صادقی(۸۵ احمدرضا زنده‌‌روح)، میلاد پورصف‌شکن، محمد مختاری، بهنام داداشوند- زرد، محمدرضا زینال خیری، عبدالله حیسنی دیگر یاران وینگو بگویچ را در این مسابقه سخت تشکیل می‌دادند. و اما در آن سوی میدان برای تیم آلومینیوم اراک نیز، مهدی اسلامی دروازه‌بان مامور حفاظت از دروازه تیم اراکی بود و رضا کاردوست، حامد بصیری، جواد ملایی، ابوالفضل قربانی، مرتضی محفوظی، عباس یحیی بیگی(۷۷حسین احمدلو)، میرمهدی قریشی، میرمهدی میرجمال، وحید نعمتی و رضا اعتمادی(۶۵ میثم آقایی) سربازان غلامرضا دلگرم در این نبرد بودند. و هادی حاج عباسی کار قضاوت این دیدار را برعهده داشت و عسگر محمدی، مرتضی کاظمیان و جواد بختیاری نیز، او را در این امر یاری دادند.
 
اما در روزی که ورزشگاه باهنر بازهم عصر آرامی را، فقط با حضور کمتر از ۲۰۰تماشاگر به خود دید، مسی‌ها نیمه‌ی اول را خوب شروع کردند و چندین بار صاحب موقعیت شدند اما ضعف شدید در خط حمله تیم مس و عدم گلزنی مهاجمان سرشناس این تیم، باعث شد تا این ضعف همچنان گریبان تیم وینگو بگوییچ را بگیرد و نارنجی‌ها در این نیمه به گل نرسند. در آن سوی میدان نیز آلومینیومی‌ها که مشخص بود برای تساوی و کسب یک امتیاز به کرمان سفر کرده‌اند با دفاع همه جانبه در زمین خود به هدفشان رسیدند.
 
نیمه‌ی دوم اما، نیمه‌ی مشابهی با نیمه ی اول بود. موقعیت‌های کم و بیش نارنجی‌ها و دفاع تمام قد اراکی‌ها از دروازه‌شان باعث شده بود تا همان اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه هم بازی زیبایی را مشاهده نکنند. مسی‌ها در مجموع همانطور که وینگو بگویچ هم در هفته‌های اخیر گفته بود، به شدت از ناحیه خط حمله دچار ضعف هستند و قطعا همین مساله باعث خواهد شد تا مرد کروات در نیم فصل تغییرات زیادی را در این نایحه تیمش بدهد. مصطفی شجاعی مهاجم نامدار تیم مس که تا همین دوسال قبل مشتریانی چون سپاهان، پرسپولیس، استقلال و … را در لیست مشتریانش می‌دید در این فصل عملکرد فوق العاده ضعیفی را از خود به جای گذاشته است. تاحدی که احتمال می‌رود این بازیکن کرمانی در نیم فصل جزو بازیکنانی باشد که در لیست مازاد تیم مس قرار خواهد گرفت. علی یونسی دیگر مهاجم نارنجی‌ها هم در این فصل فوق العاده ضعیف عمل کرده و احتمال می‌رود او هم جزو مازادی‌ها باشد. این در حالی است که کیوان امرایی در این فصل عملکرد قابل قبولی داشته و جزو شاگرد خوب‌های وینگو به حساب می‌رود.
 
اندک تماشاگران این مسابقه، شعار خاصی را سر ندادند تا عدم استقبال تماشاگران از بازی‌های مس، همچنان یک بحران جدی برای بازی‌های حساس پیش رو باشد.
 
مسی‌ها با این تساوی خانگی، ۲۵ امتیازی شدند و با ۷برد خانگی، ۴تساوی  و ۴باخت خارج از خانه پس از تیم خونه به خونه‌ی بابل، چهارم جدول رده‌بندی لیگ آزادگان هستند. البته وینگو و یاران‌اش دوشنبه‌ی هفته‌ی آینده در شانزدهیمن هفته‌ی لیگ بایستی به مصاف تیم نفت آبادان بروند. بازی‌ای که به معنای واقعی جزو سخت‌ترین بازی‌های این فصل تیم مس خواهد بود.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کامبیز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
وقتی مربی بی رزومه ای فقط به صرف حرف شنویی واینکه توقع زیادی ازمدیران نمی تواند داشته باشد وبه آنهافشاری بیاورددرجهت گرفتن بازیکن اسمی ویکجورایی ممنون آنهاباشد که فقط سرمربی اش کرده اند تیم راه به جایی نمی بردتیم های صدر جدول لیگ یک ازمربیانی چون(نکونام-پاشازاده-فکری-مهابادی)که هم سابق ملی دارند وهم کلاس آمربی گری دارندونمونه مهم آن تارتار است که هم رده ملی وهم کلاس بالای مربی گری راگذرانده وچندسال هم زیردست دایی بوده ونمونه ناجورآن هم منصوریان که بامربی گری وعدم شناخت ازبازیکنان استقلال رابه چه روزی انداخت که یک مربی باکلاس آلمانی باهمان بازیکنان تیم راازته جدول علی رغم اشتباهات داوری به وسط جدول رساند.
بااین مربی وکادر فنی (علی رغم اینکه ادم های خوبی هستند)ولی به قول کرمانی هاحرفشان برشی ندارد راه به جایی نمی بریم؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار