سید کاظم موسوی:
موسوی با بیان اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی اظهارداشت:امام (ره) با برگزاری انتخابات نشان دادند که به رأی و نظرمردم در اداره امور کشور اهمیت ویژه ای قایلند. امام (ره) به عنوان رهبری دینی و سیاسی ، با برگزاری رفراندم ، به انتخابات مفهوم واقعی بخشیدند.
کد خبر: ۱۷۳۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳ 01 February 2016
سیدکاظم موسوی ، نماینده دوره پیشین مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نعمات ارزشمند پیروزی شکوهمند انقلاب حضرت امام (ره) به انتخابات در کشور مفهوم واقعی بخشیدنداسلامی، برگزاری انتخابات را یکی ازبرکات فوق العاده این نظام برشمرد.
موسوی در گفتگوی اختصاصی  باخبرنگار تابناک اردبیل گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در برهه حساسی از زمان ، که دنیا تحت تسلط دیکتاتورها بود با رهبری داهیانه رهبرفقید نظام اسلامی با آگاهی بخشی به آحاد جامعه و حضور همه اقشار در صحنه اتفاق افتاد و علیرغم حمایت های دول غربی از رژیم ستمشاهی ، این رویداد مهم و تاریخی درفضای بهت بد خواهان ایرانیان پاک سرشت به وقوع پیوست.
وی افزود:پیروزی انقلاب اسلامی زمانی تکمیل شد که بنیانگذار کبیر و معمار نظام اسلامی، استقرار نظام را به رأی مردم گذاشتند.
این فعال سرشناس سیاسی ، بابیان اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی اظهارداشت:امام (ره) با برگزاری انتخابات نشان دادند که به رأی و نظر مردم در اداره امور کشور اهمیت ویژه ای قایلند. امام (ره) به عنوان رهبری دینی و سیاسی ، با برگزاری رفراندم ، به انتخابات مفهوم واقعی بخشیدند.
به گزارش تابناک اردبیل، وی تصریح کرد:همه ما مدیون مجاهدتهای رهبر کبیرمان هستیم که حضرت ایشان درعصر نوین برده داری فکری ، ذهنی جهان ، آزادی وبرابری ، عزت و عظمت ، اقتدار و معنویت در ایران را به اوج خود رهنمون شدند و ایشان بودند که مردم را در تعیین سرنوشت کشور مشارکت دادند و ادامه آن رابه دست مقام معظم رهبری که جانشین خلف ایشان می باشد سپردند.
سید کاظم موسوی تقارن ایام الله دهه مبارکه فجر امسال با انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را دو جشن بزرگی توصیف کرد که غرور ملی مردم ایران و اردبیل در تار و پود این ایام تنیده شده است.
کاندیدای دوره ی حاضرمجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اردبیل گفت:باید قدر این نعمت بزرگ نظام اسلامی را بدانیم که همه آحاد جامعه در عین عدالت و بدون هیچ تبعیضی از حق رأی برخوردار بوده و همانطورکه حتی مقام معظم رهبری بارها فرموده اند ، حتی خود رهبر هم به هیچ شهروندی در رأی برتری نداشته و او هم در آن مقام طبق فرموده اش مثل سایر شهروندان یک رأی دارند.
نماینده پیشین مردم اردبیل که از محبوبیت خاصی در بین اقشار مختلفی از مردم برخوردار است ، خطاب به شهروندان اظهار داشت:در چنین جامعه ای که عالیترین مقام مذهبی و سیاسی کشور خود را هم تراز با مردم دانسته و حق برابری مردم و رهبر و رییس جمهور و وزیر و استاندار و فرماندار و ...  را مورد تأکید قرار میدهند ، بایدانتخابات را فرصت مقدسی برای تعیین سرنوشت کشور تلقی کرده و حضوری حداکثری درصحنه داشته باشیم.
موسوی درپایان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، دوازدهم بهمن ماه را یوم الله ی ذکر کرد که روح خدا در ایران زمین جاری شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار