تابناک کرمان- کشتی مجهز سانی اولین سفر بندر باهنر به شارجه را عصر امروز یک شنبه 1 مهر آغاز کرد.
کد خبر: ۲۰۸۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۰ 24 September 2018

به گزارش تابناک کرمان، کشتی مجهز و معروف " سانی" در خط مسافری بندر شهید باهنر به شارجه فعال شد و عصر امروز با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان و مدیر بندر شهید باهنر، اولین سفر خود را آغاز کرد.

این خط مسافری میان ایران و امارات قبلا در اختیار یک فروند کشتی متعلق به کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بود اما با اضافه شدن کشتی سانی، امکان تردد رقابتی شناورها در این مسیر فراهم شده است.

کشتی سانی با توجه به امکانات ویژه‌ای که داراست، روزهای یک شنبه و سه شنبه مسافران را از بندر شهید باهنر به بندر شارجه منتقل و روزهای دوشنبه و چهارشنبه نیز به کشور باز می‌گرداند.

مدت زمان طی مسیر دریایی میان بندر شهید باهنر تا بندر شارجه حدود 8 تا 9 ساعت است و کشتی سانی اولین مسافرگیری در مسیر بندرشهید باهنر (بندرعباس) به سمت شارجه را پس از طی تشریفات لازم ساعت 18 امروز یک شنبه اول مهر انجام داد.

کشتی سانی دارای امکانات ویژه‌ای برای مسافران از جمله اتاق‌های مجهز، 4 کافی شاپ، سینما، سونا، فروشگاه و پارک کودک است که سفری مفرح را برای مسافران فراهم آورده و هزینه آن از 550 هزار تومان تا یک میلیون تومان به ازای هر نفر به شکل رفت و برگشت تعیین شده است.

حمید رضا محمدحسینی مدیر بندر شهید باهنر نیز در حاشیه برنامه مسافرگیری این کشتی در بندر شهید باهنر عنوان کرد: کشتی سانی با توجه به امکانات و ویژگی‌های کیفی و کمی می‌تواند تراز ارائه خدمات گردشگری را در هرمزگان ارتقا و همین طور امکان تجاری سازی تردد مسافری در مسیر بندرعباس به شارجه را فراهم کرد.

وی افزود:  کشتی “سانی” 152 کابین مسافری را در خود جای داده که در مجموع 404 تخت اقامتی در این کابین‌ها موجود می‌باشند و امکان پذیرش بیش از 500 مسافر را دارد.

کشتی تصویربردار: روشا عظیمی / گزارشگر: حسن عباسی

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار