در ویژه‌برنامه «اسوه‌های صبر و مقاومت» که به منظور تجلیل از مادران و همسران شهدا، جانبازان، آزادگان و فرزندان شهدا برگزار شد از 14 اسوه صبر و مقاومت در استان کرمان تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۲۲۰۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳ 27 April 2016

به گزارش فارس، ویژه‌برنامه «اسوه‌های صبر و مقاومت» عصر امروز به همت اداره کل بانوان و خانواده استانداری کرمان، اداره کل بنیاد شهید و ایثارگران کرمان و اداره کل حفظ آثار  نشر ارزش‌های دفاع مقدس در محل خانه شهر برگزار شد.

در این ویژه برنامه که به منظور تجلیل از مادران و همسران شهدا، جانبازان، آزادگان و فرزندان شهدا برگزار شد از 14 اسوه صبر و مقاومت در استان کرمان تجلیل به عمل آمد.

طلعت عباسی، عصمت نامدارمحمدی، سکینه نمازیان، شوکت مشرف‌زاده، فاطمه ده‌یادگاری، زهرا حمیدی، زهرا مهدوی، حمیده ملایی، فاطمه گرامی، زینب رضایی، فاطمه امیری، نصرت محمودزاده، فاطمه صادقی و بی‌بی‌جلیله قوام 14 بانوی صبر و مقاومت هستند که امروز مورد تجلیل مردم شهیدپرور کرمان قرار گرفتند.

سردار محمدرضا حسنی‌سعدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمان در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای حرم اظهار داشت: درود خداوند بر مادران عزیزی که جگر گوشه‌های خود را در راه شرف و عزت این آب و خاک، سخاوتمندانه تقدیم کردند.

وی افزود: ما در جمع خود همسران جانبازی داریم که سال‌های طولانی پرستاری از شوهر خود را با جان و دل انجام می‌دهند و 30 سال غذا به دهان این ایثارگران می‌گذارند و همه ایران در برابر چنین بانوانی احساس تواضع و خضوع می‌کند.

حسنی‌سعدی ادامه داد: فرزندان شهیدی داریم که حتی یک روز چهره پدر خود را ندیده و آغوش او را احساس نکردند و ما امروز مدیون مادران، همسران و فرزندان شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم هستیم.

وی گفت: بانوی کرمانی افتخار ماست که در روزهای سیاه طاغوت به جرم مبارزه با رژیم ستم‌شاهی به زندان افتاد و زمانی که پیکر مجروح و بی‌رمق شکنجه شده او را به سلول انداختند و به هوش آمد، دنبال روسری و چادری بود که حجاب خود را حفظ کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امروز ایثارگران کرمان گفت: همه ایران به غیرت و عظمت روح چنین اسوه‌های صبر و مقاومتی درود می‌فرستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار