تشریح جزییات سفر رییس جمهور به کرمان
معاون عمرانی استاندار کرمان از افتتاح و کلنگ زنی بیش از 6 هزار میلیارد تومان پروژه در سفر کاروان تدبیر و امید به استان کرمان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۲۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 01 May 2016

ابوالقاسم سیف الهی در تشریح جزییات سفر رییس جمهور و کاروان دولت تدبیر و امید به استان کرمان گفت: استان کرمان از قبل از سال آمادگی استقبال از کاروان تدبیر و امید را داشت و از آنجایی که اینکه سفر به تاخیر افتاد اکنون آمادگی کامل وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه نهایت تلاش برای احصا نیازها و پروژه های اساسی استان صورت می گیرد افزود: این پروژه ها در راستای زیرساخت های استان است که اطلاع رسانی ریز آنها از طریق استاندار کرمان صورت می گیرد.

سیف الهی بیان کرد: پروژه های استان حول محور طرح های ملی، اعتبارات متمرکز و پروژه های تاثیر گذار در آینده استان سازماندهی شده و ضمن هماهنگی لازم با کارشناسان نهاد ریاست جمهوری در نهایت تکلیف پروژه ها مشخص شده است.

معاون امور عمرانی و فنی استاندار کرمان ادامه داد: همچنین برای وزرا و معاونان ریاست جمهوری که در شهرستان ها حضور می یابند برنامه ریزی ها صورت گرفته و تعدادی از پروژه های شهرستانی در این سفر بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

وی تصریح کرد: شیوه کلنگ زنی و افتتاحیه ها در شهرستان ها به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهور و مسوولان در کرمان صورت می گیرد.

سیف الهی شاه بیت پروژه های سفر رییس جمهور به کرمان را  بحث آب عنوان کرد و افزود: بزرگترین پروژه هایی که در این سفر تعیین و تکلیف می شوند و در آینده استان تاثیر گذار خواهند بود بحث آب است.

معاون امور عمرانی و فنی استانداری کرمان خاطر نشان کرد:  پروژه های همچون راه آهن، جاده، بهداشت و درمان، ساختمان سازی، عمران شهری، جازموریان، ریزگرد ها، میراث فرهنگی، فرودگاهی و پتروشیمی از دیگر پروژه های مورد بررسی در این سفر می باشد که اطلاعات کامل این پروژه ها توسط استاندار کرمان ارایه می شود.

وی اضافه کرد: هنچنین تصمیمات اساسی در بحث سرمایه گذاری که توسعه استان را در اختیار دارد گرفته می شود.

معاون استاندار کرمان در خصوص دیدار های ریاست جمهوری در این سفر اظهار کرد: در سفرهای ریاست جمهوری به استان ها معمولا یک دیدار عمومی و سه دیدار خصوصی با بخش اقتصادی، شورای اداری و نخبگان دیده می شود که در استان کرمان نیز همینگونه خواهد بود.

وی تاکید کرد: استان کرمان به اندازه دو استان است و 11 درصد از خاک کشور را در بر می گیرد که در تولید ملی نیز اثر گذاریم، و طبیعی است استان کرمان در این سفر در همین وسع دیده شود.

سیف الهی در پایان با بیان اینکه مطمئن هستیم که در این سفر توجه ویژه ای به استان کرمان خواهد شد خاطر نشان کرد: استان کرمان استانی استراتژیک، زلزله خیز و سال ها دارای مشکل خشک سالی است که به همین دلیل نگاه ویژه کاروان تدبیر و امید به این استان را می طلبد.

طبق گفته معاون اجرایی رییس جمهور،  رییس جمهور و اعضای هیات دولت سه شنبه 21 اردیبهشت ماه به کرمان سفر می کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
پروژه ای قبلیو کامل کنند کلنگ نزنن فقط
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار