مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: دو نشریه دلتای خبر و میراث جنوب از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز انتشار گرفتند.
کد خبر: ۲۲۲۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۷ 02 May 2016

به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نوب کرمان، حجت‌الاسلام سید احمد حسینی اظهار داشت: دو نشریه دلتای خبر و میراث جنوب از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز انتشار گرفتند.

وی بیان کرد: دلتای خبر به صورت ماهنامه به مدیرمسئولی و صاحب امتیازی محمد بلندنظر در گستره توزیع استان کرمان با زمینه اجتماعی و سیاسی برای عموم مردم منتشر می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: نشریه میراث جنوب نیز به مدیرمسئولی و صاحب امتیازی حسن ارژنگ‌نژاد به صورت دو هفته‌نامه در زمینه اجتماعی و فرهنگی در گستره توزیع استان کرمان منتشر می‌شود.

حسینی بیان داشت: رسالت امروز خبرنگاران فرهنگ‌سازی بر اساس نامگذاری سال است چراکه این نامگذاری‌ها همواره با پشتوانه فکری و نیاز جامعه انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شغل عامه مردم در جنوب کرمان کشاورزی است، رسانه‌ها می‌توانند اقتصاد مقاومتی را در عرصه کشاورزی به نحو ملموسی برای مردم ترسیم و در راستای اجرای این فرمان مقام معظم رهبری گام بردارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار