معاون گردشگری اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان كرمان گفت: در سومین روز از برگزاری ابر ماراتن كویر لوت ایران این رویداد ورزشی گردشگری به نیمه راه خود رسید.
کد خبر: ۲۲۴۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰ 05 May 2016

به گزارش روابط عمومی اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان كرمان محمد جهانشاهی اظهار كرد: مرحله سوم ابر ماراتن بین المللی لوت كه جزو رویدادهای گردشگری ورزشی محسوب می شود، امروز با عبور آخرین شركت كننده از كمپ حوض نادر به اتمام خواهد رسید.

وی با بیان اینكه پس از گذر از این مرحله بیش از 120 كیلومتر از 250 كیلومتر مد نظر به اتمام رسیده است عنوان كرد: این دوندگان با طی دو مرحله قبل در تنگه دلفین ها، حاشیه رود شور در نزدیكی آبشارهای این رودخانه و امروز نیز در حوض نادر كمپ های پایانی هر مرحله مستقر شده اند.

وی گفت: در حال حاضر طی سه مرحله محمد انصال دونده مراكشی ركورد دار جهان و سریع ترین دونده بیابان های دنیا كه ركوردش در گینس ثبت شده، همچنان پیشرو است.

جهانشاهی بیان كرد: فردا بخش طولانی مسیر در پیش است كه پیش بینی می شود از نقطه شروع كه حوض نادر می باشد، دوندگان مسیر 70 كیلومتری را در طول روز و بخشی از آن را در ساعاتی از شب پشت سر خواهند گذاشت.

برچسب ها: ماراتن ، کویر لوت ، شهداد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار