ﻣﺪﯾﺮﮐﻞ ﺑﺎزرﺳﯽ و رﺳﯿﺪﮔﯽ ﺑﻪ ﺷﮑﺎﯾﺎت اﺳﺘﺎﻧﺪاری
قبل از ﺳﻔﺮ دوﻟﺖ ﺗﺪﺑﯿﺮ و اﻣﯿﺪ ﺑﻪ اﺳﺘﺎن، اﻋﻼم ﮐﺮدﯾﻢ درﯾﺎﻓﺖ ﻧﺎﻣﻪ ﻧﺨﻮاﻫﯿﻢ داﺷﺖ، اﻣﺎ در ﻋﯿﻦ ﺣﺎل ﻣﺠﺒﻮر ﺑﻪ درﯾﺎﻓﺖ ﺑﺮﺧﯽ ﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎ ﺷﺪﯾﻢ و در اﯾﻦ راﺳﺘﺎ 39 ﻫﺰار ﻧﺎﻣﻪ ﻃﯽ ﺳﻔﺮ رﯾﯿﺲ ﺟﻤﻬﻮر و ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﺎن وﯾﮋﻩ ایشان درﯾﺎﻓﺖ ﮐﺮدﯾﻢ
کد خبر: ۲۳۱۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ 17 May 2016
به گزارش تابناک کرمان و به نقل از ﻣﺪﯾﺮﮐﻞ ﺑﺎزرﺳﯽ و رﺳﯿﺪﮔﯽ ﺑﻪ ﺷﮑﺎﯾﺎت اﺳﺘﺎﻧﺪاری ﮐﺮﻣﺎن : ﺑﯿﺶ از 100 ﻫﺰار درﺧﻮاﺳﺖ ﻓﯿﺰﯾﮑﯽ(نامه) و ﺗﻤﺎس ﺗﻠﻔﻨﯽ ﺛﺒﺖ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺳﺎﻣﺪ ﺷده که فراوانی درﺧﻮاﺳﺖ ﻫﺎ ﺑﻪ ﺗﺮﺗﯿﺐ، ﮐﻤﮏ ﻫﺎی ﻣﺎﻟﯽ، وام، درﺧﻮاﺳﺖ اﺷﺘﻐﺎل، ﻣﺴﮑﻦ ﺑﻮدﻩ اﺳﺖ.
ﻣﺤﻤﺪ ﺑﺎژﯾﺎن درﺑﺎرﻩ راﻩاﻧﺪازی ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ارﺗﺒﺎﻃﯽ ﻣﺮدم ﺑﺎ دوﻟﺖ در اﺳﺘﺎن ﮐﺮﻣﺎن در ﺣﺎﺷﯿﻪ ﺳﻔﺮ رﯾﯿﺲ ﺟﻤﻬﻮر ﺑﻪ ﮐﺮﻣﺎن، اﻇﻬﺎر ﮐﺮد: در ﺳﻔﺮ رﯾﺎﺳﺖ ﺟﻤﻬﻮری ﺑﻪ اﺳﺘﺎن ﮐﺮﻣﺎن ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ارﺗﺒﺎﻃﯽ ﻣﺮدم ﺑﺎ دوﻟﺖ(ﺳﺎﻣﺪ) ﺑﺮای ﭘﺎﺳﺨﮕﻮﯾﯽ ﺑﻪ درﺧﻮاﺳﺖﻫﺎی ﻣﺮدم ﺑﺎ 1600 ﻧﻔﺮ اﭘﺮاﺗﻮر در ﭼﻬﺎر ﺷﯿﻔﺖ ﺑﻪ ﺻﻮرت ﺷﺒﺎﻧﻪ روزی در ﺳﺎﻟﻦ ﺷﺮﮐﺖ ﺑﺮق ﻣﻨﻄﻘﻪای راﻩاﻧﺪازی ﺷﺪ.
وی ﺑﺎ ﺑﯿﺎن اﯾﻨﮑﻪ در ﻟﺤﻈﻪ 200 ﻧﻔﺮ در ﻫﺮ ﺷﯿﻔﺖ ﭘﺎﺳﺨﮕﻮی ﻣﺸﮑﻼت و درﺧﻮاﺳﺖﻫﺎی ﻣﺮدم ﺑﻮدﻧﺪ ﺗﺼﺮﯾﺢ ﮐﺮد: ﻗﺒﻞ از ﺳﻔﺮ دوﻟﺖ ﺗﺪﺑﯿﺮ و اﻣﯿﺪ ﺑﻪ اﺳﺘﺎن، اﻋﻼم ﮐﺮدﯾﻢ درﯾﺎﻓﺖ ﻧﺎﻣﻪ ﻧﺨﻮاﻫﯿﻢ داﺷﺖ، اﻣﺎ در ﻋﯿﻦ ﺣﺎل ﻣﺠﺒﻮر ﺑﻪ درﯾﺎﻓﺖ ﺑﺮﺧﯽ ﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎ ﺷﺪﯾﻢ و در اﯾﻦ راﺳﺘﺎ 39 ﻫﺰار ﻧﺎﻣﻪ ﻃﯽ ﺳﻔﺮ رﯾﯿﺲ ﺟﻤﻬﻮر و ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﺎن وﯾﮋﻩ ایشان درﯾﺎﻓﺖ ﮐﺮدﯾﻢ. ﺑﺎژﯾﺎن اداﻣﻪ داد: ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ای ﺑﺎ350 ﻧﻔﺮ ﮐﺎرﺑﺮ در دو ﺷﯿﻔﺖ راﻩ اﻧﺪازی و ﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎ را ﭘﺎﻻﯾﺶ ﮐﺮدﯾﻢ و ﺑﺎ اﻓﺮاد ﺗﻤﺎس ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻣﯽ ﺷﺪ، زﯾﺮا ﺑﺴﯿﺎری از ﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎ ﮐﺪ ﻣﻠﯽ ﯾﺎ آدرس ﺧﻮاﻧﺎ ﻧﺪاﺷﺘﻨﺪ و ﺑﺎ اﯾﻦ ﮐﺎر، ﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎ ﻧﯿﺰ در ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺛﺒﺖ ﺷﺪﻧﺪ.
ﻣﺪﯾﺮﮐﻞ ﺑﺎزرﺳﯽ اﺳﺘﺎﻧﺪاری ﮐﺮﻣﺎن ﺑﯿﺎن ﮐﺮد: از ﯾﮏ روز ﻗﺒﻞ از ﺳﻔﺮ رﯾﯿﺲ ﺟﻤﻬﻮر ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ »ﺳﺎﻣﺪ« ﭘﺎﺳﺨﮕﻮی ﻣﺮدم ﺑﻮد و اﯾﻦ ﮐﺎر ﺗﺎ 24 ﺳﺎﻋﺖ ﺑﻌﺪ از ﺳﻔﺮ رﯾﺎﺳﺖ ﺟﻤﻬﻮری ﯾﻌﻨﯽ ﺗﺎ ﺳﺎﻋﺖ 13 و 30 دﻗﯿﻘﻪ روز ﭘﻨﺠﺸﻨﺒﻪ اﻧﺠﺎم و درﺧﻮاﺳﺖ ﻣﺮدم را درﯾﺎﻓﺖ ﮐﺮدﯾﻢ.
وی ﺑﺎ اﺷﺎرﻩ ﺑﻪ اﯾﻨﮑﻪ ﺑﯿﺶ از 100 ﻫﺰار درﺧﻮاﺳﺖ ﻓﯿﺰﯾﮑﯽ(ﻧﺎﻣﻪ) و ﺗﻤﺎس ﺗﻠﻔﻨﯽ ﺛﺒﺖ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺳﺎﻣﺪ ﺷﺪ، اﻓﺰود: ﻓﺮاواﻧﯽ درﺧﻮاﺳﺖ ﻫﺎ ﺑﻪ تﺮﺗﯿﺐ، ﮐﻤﮏ ﻫﺎی ﻣﺎﻟﯽ، وام، درﺧﻮاﺳﺖ اﺷﺘﻐﺎل، ﻣﺴﮑﻦ و ... ﺑﻮدﻩ اﺳﺖ.
ﺑﺎژﯾﺎن ﺑﺎ ﺑﯿﺎن اﯾﻨﮑﻪ ﺟﻠﺴﺎت ﻣﺨﺘﻠﻔﯽ ﺑﺎ ﻣﺪﯾﺮان دﺳﺘﮕﺎﻩ ﻫﺎی اﺟﺮاﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮﯾﻦ درﺧﻮاﺳﺖ از آﻧﻬﺎ ﺑﻮدﻩ، داﺷﺘﻪ و در ﺧﻮاﺳﺖ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﮐﺎرﮔﺮوﻩ رﺳﯿﺪﮔﯽ وﯾﮋﻩ ﺑﻪ درﺧﻮاﺳﺖ ﻫﺎی ﻣﺮدﻣﯽ ﺳﻔﺮ رﯾﯿﺲ ﺟﻤﻬﻮر را دادﻩاﯾﻢ، ﺗﺼﺮﯾﺢ ﮐﺮد: در ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺳﺎﻣﺪ ﻧﯿﺰ درﺧﻮاﺳﺖ ﻫﺎ ﺗﻘﺴﯿﻢ و از ﻃﺮﯾﻖ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺑﻪ ﮐﺎرﺗﺎﺑﻞ ﻣﺪﯾﺮان دﺳﺘﮕﺎﻩ ﻫﺎی ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ ارﺳﺎل ﺷﺪﻩ ﮐﻪ ﻣﻮﻇﻒ ﺷﺪﻩ اﻧﺪ در ﮐﺎرﮔﺮوﻩ ﻃﺮح ﻣﻮﺿﻮع، رﺳﯿﺪﮔﯽ و ﺗﻤﺎس ﺑﺎ اﻓﺮاد ﺑﺮﻗﺮار ﮐﻨﻨﺪ.
ﻣﺪﯾﺮﮐﻞ ﺑﺎزرﺳﯽ و رﺳﯿﺪﮔﯽ ﺑﻪ ﺷﮑﺎﯾﺎت اﺳﺘﺎﻧﺪاری ﮐﺮﻣﺎن ﺑﺎ ﺑﯿﺎن اﯾﻨﮑﻪ ﺗﺎ 30 روز ﺑﻌﺪ از اﻋﻼم درﺧﻮاﺳﺖ، ﺟﻮابﻫﺎ را ﺑﻪ اﻃﻼع اﻓﺮاد درﺧﻮاﺳﺖ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﺧﻮاﻫﯿﻢ رﺳﺎﻧﺪ ﺗﺼﺮﯾﺢ ﮐﺮد: ﺑﻪ دﻧﺒﺎل آن ﻫﺴﺘﯿﻢ ﮐﻪ ﺑﺘﻮاﻧﯿﻢ درﺧﻮاﺳﺖ ﻫﺎ را ﺗﻘﺴﯿﻢ ﺑﻨﺪی ﮐﺮدﻩ ﺗﺎ ﺣﺠﻢ ﺗﺮاﻓﯿﮏ را ﮐﻢ ﮐﻨﯿﻢ، و .ﺑﺘﻮاﻧﯿﻢ ﮐﺎر رﺳﯿﺪﮔﯽ ﺑﻪ ﭘﺎﺳﺦﻫﺎی ﻣﺮدم را راﺣﺘﺮ اﻧﺠﺎم دﻫﯿﻢ وی اﻓﺰود: ﺗﺎﮐﯿﺪ ﮐﺮدﻩ اﯾﻢ ﻣﺪﯾﺮان ﺗﺎ ﺟﺎﯾﯽ ﮐﻪ اﻣﮑﺎن دارد، ﺑﻪ درﺧﻮاﺳﺖ ﻫﺎ رﺳﯿﺪﮔﯽ و ﺑﻪ ﻣﺮدم ﺟﻮاب دﻫﻨﺪ ﮐﻪ اﯾﻦ رﺳﯿﺪﮔﯽ ﻧﯿﺰ ﻧﻬﺎﯾﺘﺎ ﺗﺎ .ﯾﮏ ﻣﺎﻩ آﯾﻨﺪﻩ ﺑﻪ ﻣﺎ اﻋﻼم ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ ﺑﺎژﯾﺎن در اداﻣﻪ ﺑﺎ ﺑﯿﺎن اﯾﻨﮑﻪ ﺗﻘﺎﺿﺎﻫﺎی ﺑﯽ رﺑﻄﯽ ﻧﯿﺰ در اﯾﻦ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ از ﺳﻮی ﺑﺮﺧﯽ اﻓﺮاد ﺛﺒﺖ ﺷﺪﻩ اﺳﺖ، ﮔﻔﺖ: ﻗﺮار ﺑﻮدﻩ ﻫﺮ ﺷﺨﺺ ﯾﮏ درﺧﻮاﺳﺖ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ، اﻣﺎ ﺑﺮﺧﯽ ﻫﻢ ﻧﺎﻣﻪ دادﻩ و ﻫﻢ ﺑﺎ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺗﻤﺎس ﮔﺮﻓﺘﻪ اﻧﺪ ﮐﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻪ ﯾﮏ درﺧﻮاﺳﺖ اﯾﻦ اﻓﺮاد رﺳﯿﺪﮔﯽ ﺧﻮاﻫﺪ .ﺷﺪ وی ﺑﯿﺎن ﮐﺮد: ﺗﻘﺎﺿﺎﻫﺎی ﮐﻤﮏ ﻣﺎﻟﯽ ﻧﯿﺰ در ﺣﺎل ﺗﻘﺴﯿﻢ ﺑﯿﻦ دﺳﺘﮕﺎﻩ ﻫﺎی اﻣﺪادی اﺳﺖ و ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺗﺤﺖ ﭘﻮﺷﺶ ﻧﻬﺎدﻫﺎی ﺣﻤﺎﯾﺘﯽ ﺑﻮدﻩ ،اﻧﺪ، ارﺳﺎل ﺷﺪﻩ و ﺳﺎﯾﺮ ﻣﻮارد ﻃﯽ ﺻﻮرت ﺟﻠﺴﻪ ای ﺑﻪ ﮐﻤﯿﺘﻪ اﻣﺪاد ارﺳﺎل ﻣﯽ ﺷﻮد ﺗﺎ ﺑﺮرﺳﯽ ﮐﺮدﻩ و در ﺻﻮرﺗﯽ ﮐﻪ اﻣﮑﺎن داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ .ﺗﻌﺪادی را ﭘﺎﺳﺦ ﺧﻮاﻫﻨﺪ داد ﻣﺪﯾﺮﮐﻞ ﺑﺎزرﺳﯽ اﺳﺘﺎﻧﺪاری ﮐﺮﻣﺎن ﮔﻔﺖ: ﺑﻌﺪ از آن، درﺧﻮاﺳﺖ ﻫﺎ ﺑﻪ ﺑﻬﺰﯾﺴﺘﯽ، ﻫﻼل اﺣﻤﺮ، داﻧﺸﮕﺎﻩ ﻋﻠﻮم ﭘﺰﺷﮑﯽ و دﺳﺘﮕﺎﻩ ﻫﺎی دﯾﮕﺮ ارﺳﺎل ﻣﯽ ﺷﻮد و در ﺻﻮرﺗﯽ ﮐﻪ اﻣﮑﺎن ﮐﻤﮏ ﺑﻼﻋﻮض ﻧﺒﺎﺷﺪ، وام ﻣﯽ دﻫﻨﺪ و ﺑﺮای ﻣﻮاردی ﮐﻪ ﺑﺎﻗﯽ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﺪ ﺑﺎ ﺣﻀﻮر اﺳﺘﺎﻧﺪار در .ﮐﺎرﮔﺮوﻩ اﺷﺘﻐﺎل ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﯿﺮی ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ وی در اداﻣﻪ ﺑﺎ اﺷﺎرﻩ ﺑﻪ اﯾﻨﮑﻪ ﻣﻤﮑﻦ اﺳﺖ ﺑﺮﺧﯽ ﺑﺨﻮاﻫﻨﺪ از اﯾﻦ اﻣﺮ ﺳﻮءاﺳﺘﻔﺎدﻩ ﺑﮑﻨﻨﺪ، ﺗﺎﮐﯿﺪ ﮐﺮد: ﻣﺮدم ﻫﺮﮔﻮﻧﻪ ﺗﻤﺎس ﺗﻠﻔﻨﯽ ﻣﺸﮑﻮک .دال ﺑﺮ اﯾﻨﮑﻪ در ﭘﯽ درﺧﻮاﺳﺖ در ﺳﻔﺮ رﯾﯿﺲ ﺟﻤﻬﻮر ﺑﺎﯾﺪ وﺟﻬﯽ را ﭘﺮداﺧﺖ و ﻣﺜﻼ ﺑﺴﺘﻪ ای را درﯾﺎﻓﺖ ﮐﻨﯿﺪ، ﺑﻪ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ اﻃﻼع دﻫﻨﺪ وی ﺑﺎ اﺷﺎرﻩ ﺑﻪ اﯾﻨﮑﻪ ﻣﺮدم ﻧﺒﺎﯾﺪ وﺟﻬﯽ ﭘﺮداﺧﺖ ﮐﻨﻨﺪ، اﻓﺰود: اﮔﺮ ﻗﺮار ﺑﺎﺷﺪ از ﺟﺎﯾﯽ ﺗﻤﺎس ﺑﮕﯿﺮﻧﺪ، ﺑﺮای ﺗﮑﻤﯿﻞ اﻃﻼﻋﺎت اﺳﺖ و ﻫﯿﭻ ﮐﺲ ﻧﺒﺎﯾﺪ وﺟﻬﯽ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﭘﺮداﺧﺖ ﮐﻨﺪ.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار