مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان از آمار حوادث آتش سوزی و امداد و نجات در شهر کرمان طی یک ماه گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۳۴۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷ 23 May 2016
به گزارش تابناک کرمان و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمان ، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان از آمار حوادث آتش سوزی و امداد ونجات در شهر کرمان طی یک ماه گذشته خبر داد. 
علی عسکری در این باره گفت :طی یک ماهه گذشته 93 مورد عملیات اطفاءحریق توسط آتش نشانی انجام شده است  که از این تعداد 27مورد مسکونی ،11مورد تجاری،1مورد دولتی ،29مورد مراکز پسماندوبازیافتی ،12مورد وسایل نقلیه و مابقی آنها مربوط به جنگل ودرختان بوده است.
وی همچنین از انجام 239 مورد عملیات امدادو نجات توسط آتش نشانان وگروه نجات کوهستان در این مدت یاد شده اشاره کرد و افزود:از این تعداد 161مورد گرفتن حیوانات آزار دهنده وخطرناک ،17 مورد چیدن حلقه وقفل ،10مورد آسانسور،15مورد تصادفات خودرویی،3مورد امداد آب ، 6 مورد امداد کوه و مابقی آنها مربوط به سایر موارد بوده است.وی خاطر نشان کرد در این عملیات 56 نفر از شهروندان نجات پیدا کردند ، 15 نفر مجروح شد و یک نفر فوت کرد.
وی در ادامه اظهار داشت :تعداد 253 نفر از شهروندان آموزش های ایمنی و آتش نشانی را توسط کارشناسان این سازمان فرا گرفتند.عسکری یاد آور شد:طی این ماه 8 مورد بازدید ایمنی و 7 مورد دستور العمل ایمنی صادر شد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار