همزمان با سفر هیئت اقتصادی اتریش به کرمان، جمعی از کارشناسان این کشور در زمینه آب در شرکت آب و فاضلاب استان کرمان حضور یافتند. در جلسه ای که با حضور معاونین مالی و پشتیبانی، بهره برداری، برنامه ریزی ، فنی و مهندسی و مشترکین همچنین جمعی از کارشناسان در سالن کنفرانس شرکت آبفا ی کرمان برگزار شد، توسط هیئت اتریشی در رابطه با آخرین دستاوردهای این کشور در زمینه آب توضیحاتی ارائه گردید و به سوالات کارشناسان پاسخ داده شد.
کد خبر: ۲۳۵۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۰ 25 May 2016
به گزارش تابناک کرمان و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای استان کرمان، علی رشیدی رئیس هیات مدیره آبفای کرمان در دیدار با اعضای شرکت های تاسیسات و فناوری های حوزه آبی ایالت کرتل اتریش گفت: این استان در زمینه تامین آب در برخی مناطق روستایی دچار مشکلات متعدد است.
وی همچنین در این دیدار مسائل و مشکلات تامین آب دو منطقه رفسنجان و سرآسیاب را به عنوان نمونه مطرح کرد.
نمایندگان شرکت های آبی ایالت کرتل اتریش نیز که به همراه دکتر افراسیابیان مدیرعامل شرکت بین المللی سازند آب پارس در این نشست حضور داشتند، خواستار بازدید از مناطق مورد نظر در استان کرمان به منظور تامین آب شدند.در این نشست مقرر شد نمایندگان هیئت اتریشی ضمن بازدید از منطقه سرآسیاب و رفسنجان، برای پیداکردن سفره های آب زیرزمینی و تامین آب برخی مناطق استان کرمان بررسی های لازم را انجام دهند.
همچنین مقرر شد نقطه نظرات شرکت های تخصصی آب اتریشی جمع بندی و در اختیار شرکت آبفای استان کرمان قرار گیرد.در این دیدار همچنین موضوع تغذیه مصنوعی سفره های آب زیرزمینی که تخصص نمایندگان هیئت اتریشی است نیز مطرح شد.
وزیر اقتصاد، فرهنگ و گردشگری ایالت کرنتن اتریش و هیات همراه روز گذشته به منظور نشست با فعالان اقتصادی این استان وارد کرمان شدند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار