محمد حیدری‌پور در جمع خبرنگاران با اشاره به اعزام سه تیم عملیاتی به کلوت‌های شهداد گفت: دو تیم گردشگری از کشور اسپانیا در منطقه‌ی کویری شهداد (کلوت‌ها) پس از چهار ساعت جست‌وجو، در عمق 38 کیلومتری کویر پیدا شدند.
کد خبر: ۲۳۶۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰ 26 May 2016
سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: پس از چهار ساعت جست‎ و جوی امدادگران، گردشگران اسپانیایی در کلوت‎های شهداد نجات یافتند.
 به گزارش تابناک کرمان ، محمد حیدری‌پور در جمع خبرنگاران با اشاره به اعزام سه تیم عملیاتی به کلوت‌های شهداد گفت: دو تیم گردشگری از کشور اسپانیا در منطقه‌ی کویری شهداد (کلوت‌ها) پس از چهار ساعت جست‌وجو، در عمق 38 کیلومتری کویر پیدا شدند.
وی افزود: کلوت‌های شهداد با فاصله‌ی 100 کیلومتری از شهر کرمان و 40 کیلومتری از شهر شهداد، منطقه‌ای کویری محسوب می‌شود و در بین زمین‌شناسان، به یکی از قطب‌های گرمایی زمین معروف است.
ایشان در ادامه گفت: پس از تماس تلفنی از مرکز کنترل عملیات سازمان امدادونجات با جمعیت هلال‌احمر استان کرمان، بلافاصله عملیات جست‌وجو و نجات با اعزام سه تیم عملیاتی و 9 امدادگر در کلوت‌های شهداد آغاز شد.
حیدری‌پور با اشاره به واژگونی خودروی این گروه گردشگری افزود: مصدومان این حادثه در عمق 38 کیلومتری کلوت‌های شهداد پیدا شدند و پس از ارائه‌ی خدمات امدادی، یک نفر از آن‌ها به مرکز درمانی منتقل شد.
وی از وضعیت مناسب آسیب‌دیدگان این حادثه خبر داد و خاطرنشان کرد: حادثه‌دیدگان در مهمان‌سرای جمعیت هلال‌احمر استان کرمان اسکان داده شدند.
حیدری‌پور بیان کرد: این گروه گردشگری عصر روز چهارشنبه پنجم خردادماه به کشورشان بازگشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار