حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان اخیراً جلسه مشترکی با استانداران کرمان، بوشهر و یزد داشت که استانداران این سه استان گزارشی از اقدامات و عملکرد خود در طول سه سال گذشته و همچنین پیگیری‌های مربوط به انجام مصوبات سفرهای استانی به رئیس جمهور ارائه کردند.
کد خبر: ۲۸۱۲۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷ 20 August 2016
حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان  اخیراً جلسه مشترکی با استانداران کرمان، بوشهر و یزد داشت که استانداران این سه استان گزارشی از اقدامات و عملکرد خود در طول سه سال گذشته و همچنین پیگیری‌های مربوط به انجام مصوبات سفرهای استانی به رئیس جمهور ارائه کردند.
بر پایه این خبر علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان پس از جلسه با رئیس جمهور اظهار داشت: در بخش پروژه‌های عمرانی هنوز پولی داده نشده و امسال قرار است صد در صد آن مبلغی که برای سال 95 در نظر گرفته شده پرداخت شود که امیدواریم این اعتبارات را هرچه زودتر دریافت کنیم.وی با تاکید بر اینکه فعالیت بخش خصوصی در استان کرمان روند بسیار خوبی را طی می‌کند افزود: براساس گزارش‌های بدست آمده میزان صادرات غیرنفتی این استان در چهار ماه امسال در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته 78 درصد رشد داشته است.
 همچنین سید محمد میرمحمدی استاندار یزد پس از دیدار مشترک خود با رئیس جمهور طی سخنانی گفت: برنامه‌های مصوب در استان که مقدمات انجام آنها فراهم شده است. منتظر تخصیص اعتبارات لازم بودیم که اکنون ابلاغ اعتبار شده و امیدواریم اقدامات مربوط به طرح‌های مصوبات سفرهای استانی به سرعت دنبال شود.
سالاری استاندار بوشهر نیز سرعت بخشیدن برای اتمام پروژه پارس جنوبی را یکی از محورهای مهم گفت‌وگوی خود با رئیس جمهور عنوان کرد و گفت: پروژه پارس جنوبی که در استان ما در حال انجام است نیاز به سرعت به منظور  اتمام این پروژه داریم زیرا این پروژه یک میدان مشترک محسوب می‌شود که اگر زودتر سهم خودمان را برداشت نکنیم حتما لطماتی خواهیم دید که البته در این خصوص وزارت نفت متصدی است و ما وظیفه پشتیبانی داریم لذا به سرانجام رسیدن این پروژه اشتغال خوبی را برای مردم استان و دیگر هموطنان ما به وجود می‌آورد.
وی تاکید کرد: در جلسه مشترک با آقای رئیس جمهور درباره ساماندهی مبادلات مرزی نکات و پیشنهاداتی را خدمت ایشان ارائه کردم و آقای رئیس جمهور هم دستور بررسی دادند.حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان نیز در این دیدارها با اشاره به عزم جدی دولت برای پیشرفت، توسعه و آبادانی استان های کشور، بر ضرورت تلاش و جدیت استانداران و مسئولان دستگاه های اجرایی برای تحقق کامل برنامه ها و عملیاتی شدن طرح ها و مصوبات سفرهای استانی دولت یازدهم تاکید کرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
کرمان؟یزد؟و بوشهر؟؟؟؟؟چه وجه اشتراکی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار