کد خبر: ۲۸۲۲۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶ 21 August 2016
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان با اشاره به اهمیت رعایت اصول پدافند غیرعامل توسط دستگاه ها، گفت: مسئولان باید این مسئله را مورد توجه ویژه قرار دهند.
پیمان سلاجقه ظهر یکشنبه در حاشیه کارگروه بهداشت، سلامت و بیولوژیک غیرعامل در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اظهار داشت:وظیفه این کارگروه ها این است که پیش بینی ها و پیشگیری های لازم را داشته باشند که در مواقع بحرانهای انسان ساخت با مشکلی مواجه نشویم.
وی افزود: با توجه به تعدد دانشگاههای علوم پزشکی در استان که یکی از آنها دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان است امروز این جلسه در محل دانشگاه در رفسنجان با حضور رئیس دانشگاه تشکیل شد. وی ادامه داد: در این جلسه از زوایای مختلف بحث شد و برنامه هایی که دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان برای سال 95 داشت تصویب کردند. این مسئول عنوان کرد: هدف از این جلسات ایجاد آمادگی و فرهنگ سازی در کارکنان بیمارستان و دانشگاه است که این فرهنگ سازی از بین این دستگاهها باید به عموم گسترش پیدا کند.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان با اشاره به اینکه بحث مسائل زیستی زیرمجموعه تهدیدات فناوری پایه است، تصریح کرد: با توجه به دانش بشر در زمینه علوم زیستی با استفاده از علم ژنتیک می تواند از این علم به عنوان سلاح علیه ما استفاده کند دستگاههای ما و مجموعه بهداشت و درمان باید نسبت به این مسائل آمادگی داشته باشند تا واکنش های لازم را از خود نشان دهند. سلاجقه تصریح کرد: با توجه به اینکه بحث بهداشت و درمان یکی از هفت کالای اساسی برای حیات انسان است عملکرد علوم پزشکی رفسنجان بسیار خوب ارزیابی می شود چرا که هم کادر خوبی دارد و هم اینکه نسبت به این موضوع علاقمندی خوبی را از خود نشان می دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار