امام جمعه کرمان :
آیت الله سید یحیی جعفری در دیدار استاندار کرمان، اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت و مدیران دستگاه های اجرایی به مناسبت هفته دولت، با اهدای لوحی از ایده ها و طرح ها ابتکاری استاندار کرمان تجلیل کرد.
کد خبر: ۲۸۴۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 26 August 2016
به گزارش تابناک کرمان ، آیت الله "سید یحیی جعفری" صبح پنجشنبه 4 شهریور ماه 95 در دیدار استاندار و مدیران استان کرمان به مناسبت هفته دولت و با یاد و گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر گفت: 17 هزار نفر به وسیله منافقین در اوایل ترور شده اند و در آن زمان مقام معظم رهبری فرمودند« به دلیل اینکه شخصی به امام و روحانیت ارادت دارد، او را ترور می کردند. »
وی با بیان اینکه در آن زمان دولت های غربی منافق، هیچگونه حرف موثری بر علیه این ترورها نزدند بلکه کمک های آنها به منافقین برای همگان روشن و واضح بوده و هست، افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی به آسانی بدست نیامده است، بلکه نظام شهدای زیادی در این راه داده که باید امروز برای حفظ تک تک این دستاوردها تلاش کرد.
امام جمعه کرمان با اشاره به آیات و روایات، تصریح کرد: در قرآن مجید تاکید شده است که از خطر منافقین بیشتر از کفار و مشرکین برحذر داشته باشید، بطوریکه ضربه هایی که منافقین به ما وارد کرده اند، بیشتر از ضربه غربی‌ها بوده است.وی ابراز کرد: باید فکر کنیم که اگر این شهادت ها نبود و اگر این حوادث و مسایل رخ نداده بود، چه وضعیتی برای مملکت ما تاکنون پیش آمده بود؟ اگر این شهادت ها نبود مملکت گرفتار تفرق و تشتت و بسیاری از مشکلات گردیده بود.
آیت الله جعفری ضمن گرامی داشت هفته دولت، عنوان کرد: تقدیر و نقد از عملکرد دولت باید در کنار هم باشد اما نقد باید منصفانه باشد و از فحاشی، دروغ پردازی و اهانت به مسئولان پرهیز شود که متاسفانه امروز عده ای در کشور هستند که چشم خود را بروی همه اقدامات مثبت و محاسن دولت بسته و آنها را نمی بینند و خدمات را درک نمی کنند.
وی افزود : در این ایام مردم باید در جریان خدمات دولت در زمینه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی قرار گیرند
نماینده ولی فقیه در استان کرمان به مسئله برجام اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه شاهد هستیم از روز اجرایی شدن برجام عده ای شروع به مقاله نوشتن علیه این کار کردند. اگر مسلمان هستید و معتقد به ولایت فقیه و رهبری می باشید، باید بدانید برجام با موافقت رهبری صورت گرفته و ما در ابتدا این احتمال را می دادیم که آمریکایی ها کارشکنی می کنند که همه دنیا شاهد بودند این کار را کردند.گفته می شود که هیچ تحولی در زندگی مردم رخ نداده است، این در حالی است که قبلا ما را تهدید نظامی می کردند و گفته می شد که حق نداریم حرف از مساله هسته ای بزنیم اما حداقل دستاورد برجام این بود که دنیا فهمید که آمریکایی ها دروغ می گویند و ایران هراسی کمتر شده است.
وی تصریح کرد: انسان باید با صدای بلند از ستمی که صهیونیست ها هر روز به مردم مظلوم فلسطین اشغالی روا می دارند، گریه کند و معتقدیم که این رژیم را آمریکایی ها و غربی ها بوجود آورده اند و این در تاریخ بی سابقه است که یک ملت را از سرزمین آبا و اجدادی خود به زور بیرون کنند.
امام جمعه کرمان با بیان این مطلب که امروز برخی از کشورهای مسلمان می خواهند با رژیم صهیونیستی رابطه سیاسی برقرار کنند، اظهار کرد: مردم دنیا و بویژه جهان اسلام باید بیدار شوند. سلاح های هسته ای خود را از بین ببرند. همچنین امر به معروف و نهی از منکر باید با بصیرت، معرفت و درک صحیح صورت گیرد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: ما زیر سایه ولایت فقیه از نعمت وحدت برخوردار هستیم و وحدت در استان کرمان نیز کم نظیر است.
امام جمعه کرمان با اشاره به لزوم انجام امور بر اساس تدبیر گفت: کارهای مهمی به همت استاندار کرمان، مسئولان و روحانیت در استان انجام شده است.
شایان ذکر است در این جلسه آیت الله جعفری با اهدای لوح از استاندار کرمان برای انجام اقدامات بنیادی، ابتکاری و ایده های نو تجلیل کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار