امام جمعه كرمان :
آیت الله سید یحیی جعفری در نشست شورای اداری استان کرمان که با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مصادف با پنجمین روز از هفته دولت برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: از جمله ویژگی های شهید باهنر خستگی ناپذیری وی بود.
کد خبر: ۲۸۵۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸ 27 August 2016
به گزارش تابناك کرمان، آیت الله سید یحیی جعفری صبح شنبه در نشست شورای اداری استان کرمان که با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مصادف با پنجمین روز از هفته دولت در سالن شهید مرتضوی استانداری برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: از جمله ویژگی های شهید باهنر خستگی ناپذیری وی بود.
وی با اشاره به اینکه رزم حسینی از جمله استانداران بی نظیر کشور است و رئیس جمهور و مسئولانی که به این استان سفر می کنند، این مسئله را به خوبی درک کرده اند، یادآور شد: نمایندگان در ایجاد وحدت و انسجام در استان همکاری داشتند و اگر همکاری آنها نبود هیچکدام از مسئولان موفق نمی شدند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه یکی از مسائل اساسی و مهم همه جوامع، تخصص در مسئولیت هایی است که به عهده می گیریم، خاطر نشان کرد: اگر فردی بدون دانش و تخصص وارد کاری شود، ضرر آن کار بیش از منفعتش خواهد بود.
آیت الله جعفری با تاکید بر اینکه کارها باید بر اساس عقل و علم انجام شود، گفت: از جمله ضررهایی که کشور ما در سالیان داراز تحمل کرده به دلیل همین مسئله است و البته عوامل متعدد دیگری نیز نقش داشته است.
وی افزود: افرادی که مسئولیتی به عهده می گیرند، باید تخصص نسبی در آن زمینه را داشته باشند و این نکته در فرهنگ و احادیث ائمه اطهار (ع) نیز به چشم می خورد و پیامبر اسلام (ص) فرمودند :"کسی که کاری را انجام دهد و علم آن را نداشته باشد، ضررش بیش از صلاح آن است".
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار