فرماندار عنبرآباد گفت: طی دو سال گذشته بیش از 130 میلیارد ریال در زمینه تامین آب شرب بهداشتی روستاهای فاقد آب اشامیدنی در عنبرآباد هزینه شده است.
کد خبر: ۲۸۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶ 31 August 2016
به گزارش تابناک کرمان و به نقل از ایرنا ، محمد حجتی پور عصر سه شنبه در آیین اختتامیه نمایشگاه هفته دولت در این شهرستان افزود: اولین چالش در عنبرآباد پس از آغاز به کار دولت تدبیر و امید مساله تامین آب آشامیدنی بود که با نگاه جهادی این مساله پیگیری شد.
وی تصریح کرد: بیش از 80 میلیارد ریال در بخش آب و فاضلاب روستایی و بیش از 50 میلیارد ریال در بخش آب و فاضلاب شهری عنبرآباد برای تامین آب شرب بهداشتی هزینه شد که نگاه ویژه دولت را به مشکلات مردم نشان می دهد.
وی ادامه داد: به مناسبت هفته دولت کلنگ زنی همزمان 10 پروژه تأمین آب در روستاهای عنبرآباد انجام شد.
فرماندار عنبرآباد افزود: با احداث این 10 مجتمع 22 روستای فاقد آب این شهرستان تأمین آب می شوند و جمعیتی بالغ بر 15 هزار نفر از آب سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد.
وی بیان کرد: بیش از 63 میلیارد ریال اعتبار این پروژه است و بیش از صد کیلومتر لوله گذاری در محل پروژه های عنبرآباد انجام می شود.
وی در ادامه گفت: دومین مشکل مردم این شهرستان ذبح غیر بهداشتی و غیرفعال بودن کشتارگاه این شهرستان بود که این مورد هم با پیگیری برطرف شد و امروز شاهد کشتارگاه مجهز هستیم.
حجتی پور گفت: مساله دفن زباله از دیگر مشکلات مردم عنبرآباد بود که با تدبیر دولتمردان تدبیر و امید برطرف شد.
وی با بیان این مطلب که مجموع اعتبارات دولتی سه سال گذشته عنبرآباد بیش از 800 میلیارد بوده است گفت: در سه سال اخیر تاکنون 40 تفاهم نامه به ارزش چهار هزار میلیارد ریال امضا شده که یکهزار میلیارد ریال آن محقق شده و مابقی در حال انجام کار است.
وی افزود: دولت تدبیر و امید بویژه استاندار کرمان نگاه ویژه ای به جذب سرمایه گذار داشته اند چرا که با بودجه های محدود دولتی کاری نمی توان از پیش برد لذا در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب اسلامی گام های خوبی برداشته شده است.
فرماندار عنبراباد خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات مهم مردم عنبراباد که سالها از آن رنج بردند نبود بیمارستان بود که با تلاش و پیگیری عملیات اجرایی بیمارستان 96 تختخوابی عنبرآباد کلید خورد و امروز شاهد پیشرفت 70 درصدی آن هستیم.
وی تصریح کرد: تمامی اقدامات صورت گرفته دولت تدبیر و امید در شهرستان با روحیه همکاری و همدلی مسئولان این شهرستان میسر شده است.
وی همچنین گفت: نمایشگاه دستاوردهای دولت با شروع هفته دولت در شهرستان عنبرآباد به مدت یک هفته اغاز بکار کرد.
حجتی پور افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه ارایه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم است.وی بیان کرد: از مجموع 45 غرفه این نمایشگاه 85 درصد غرفه ها در بخش عمرانی و 15 درصد در حوزه فرهنگی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار