کد خبر: ۳۰۲۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴ 26 September 2016
به گزارش تابناک کرمان و به نقل از روابط عمومی بیمه سلامت استان کرمان؛ مدیر کل بیمه سلامت گفت:خدا را شاکریم که به ما توفیق برگزاری مسابقات فرهنگی وهنری بانوان بیمه سلامت ایران را عطا کرد تا میزبان بانوان هنرمندی که در کنار حرفه اصلی به روح هنر نیز بها می دهند باشیم.
دکتر جعفری مدیر کل بیمه سلامت گفت که از این فرصت میمون برای قدردانی از تلاش های صادقانه این بزرگواران استفاده کرده و امید داریم در فرصت کوتاه میزبانی بتوانیم خاطره ای خوش در ذهن دوستان و همکارانمان به جای بگذاریم.
برگزاری این مسابقات که همزمان با هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، فصل رویش دانش شده است فرصت مناسبی شد تا همکاران گرانقدر سراسر کشور بدین بهانه گرد هم آیند و همراه با برگزاری مسابقه، تجارب ارزنده خود را پیرامون محیط شغلی و اهداف سازمانی به اشتراک بگذارند. خوب است درمحضر این همکاران عرض شود، برای برگزاری اولین دوره مسابقات فرهنگی هنری بانوان بیمه سلامت کشور مقدماتی نیاز بود که ضمن فراخوان و دعوت از این فرهیختگان تلاش هایی برای انتخاب بهترین داوران جهت انتخاب برترین ها نیز انجام شد. البته جا دارد از تلاش کلیه همکاران زحمتکش و فعالان مؤثر در این عرصه، قدردانی کرده و مراتب سپاس و امتنان خود را اعلام کنم. چه خوش گفت شاعرشیرین سخن کرمان که : 
"هرچند که از روی کریمان خجلیم   غم نیست که پرورده این آب و گلیم
بروی زمین نیست چوکرمان جایی     کرمان دل عالم است وما اهل دلیم"
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار