علی بابایی در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به هفتم مهرماه «روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی» افزود: تاکنون، 9 ایستگاه آتش‌نشانی به بهره‌برداری رسیده و ایستگاه دهم نیز به‌زودی در شهرک الغدیر افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۳۰۳۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹ 28 September 2016
به گزارش تابناک کرمان و به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری کرمان ، شهردار کرمان گفت: چهارشنبه‌ی هفته‌ی جاری از 53 دستگاه اتوبوس بازسازی شده، کرمان‌کارت، مرکز مانیتورینگ اتوبوس‌رانی و سه ایستگاه آتش‌نشانی بهره‌برداری می‌شود.
علی بابایی در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به هفتم مهرماه «روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی» افزود: تاکنون، 9 ایستگاه آتش‌نشانی به بهره‌برداری رسیده و ایستگاه دهم نیز به‌زودی در شهرک الغدیر افتتاح خواهد شد. وی با بیان این‌که سازمان شهرداری‌ها فقط به شهرداری‌های شهرهای زیر 100 هزار نفرجمعیت، ماشین‌آلات و تجهیزات آتش‌نشانی واگذار می‌کند، گفت: برای تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی، در حال خرید تجهیزات و ماشین‌آلات هستیم.
شهردار کرمان در ادامه گفت: خانه‌های فرهنگ شهید مطهری و الغدیر در حال آماده‌سازی است و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسند؛ ضمن این‌که فرهنگ‌سرای خواجه‌اتابک و قمربنی‌هاشم (علیه‌السلام) نیز در حال تجهیز است و در آینده‌ی نزدیک افتتاح خواهند شد. بابایی با بیان این‌که با استفاده از تسهیلات بانک شهر، پنج میلیارد تومان قیر خریداری کرده‌ایم، گفت: با این میزان قیر می‌توانیم به اندازه‌ی 20 میلیارد تومان معابر شهر کرمان را آسفالت کنیم. وی افزود: هم‌چنین استفاده از تسهیلات بانک شهر برای پروژ‌های عمرانی شهر کرمان تا مبلغ 200 میلیارد تومان در شورای پول و اعتبار این بانک مصوب شده که با این مصوبه، نگرانی ما برای تأمین 200 میلیارد تومان از بودجه‌ی شهرداری برطرف شد.
شهردار کرمان به حضور روزانه‌اش در پروژه‌ی میدان آزادی اشاره کرد و گفت: هر روز به مدت یکی‌دو ساعت در محل پروژه‌ی میدان آزادی حضور پیدا می‌کنم تا این پروژه هرچه سریع‌تر به پایان برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار