دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان از دستگیری اعضای باند جاعلان و کلاهبردارن میلیاردی در کرمان خبر داد.
کد خبر: ۳۰۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸ 03 October 2016
به گزارش تابناک کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان ، دادخدا سالاری در تشریح جزئیات دستگیری جاعلان و کلاهبردارن میلیاردی در کرمان گفت: در پی وصول گزارش هایی مبنی بر اینکه افرادی با شناسایی ایرانیان مقیم خارج از کشور و ساختن اسناد غیرواقعی از املاک این افراد در ایران، این املاک را به فروش می رسانند پیگیری این مهم به صورت ویژه که در دستور کار بازپرسی شعبه سوم دادسرای کرمان قرار گرفت.
سالاری اظهار کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد چند نفر در لوای موسسه حقوقی با شناسایی املاکی که صاحبشان به عللی از کشور خارج شده بودند و با سندسازی و جعل احکام قضایی و اداری و با همکاری و همدستی یک بنگاه معاملات ملکی، زمین های مسکونی این افراد را در شهر کرمان با قیمت های گزافی به فروش می رساندند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان افزود: تاکنون در این رابطه شش نفر از متهمان اصلی شناسایی و دستگیر شده اند و تحقیقات از آنان به منظور دستگیری سایر دست اندرکاران با فروش غیرقانونی املاک ایرانیان مقیم خارج از کشور ادامه دارد.
وی بیان کرد: دهها سند جعلی و اسناد و احکام اداری مجعول در بازرسی از محل کار متهمان فروش املاک ایرانیان مقیم خارج از کشور کشف توقیف و پلمب شد.
سالاری با اشاره به اینکه پلمب محل کار و فعالیت مجرمانه متهمان از جمله موسسه حقوقی و بنگاه معاملاتی املاک نیز در دستور کار قرار دارد گفت: متهمان باند مذکور از این طریق میلیاردها ریال اموال نامشروع به دست آورده و تنها در یک مورد از چندین موارد مجرمانه خود یک قطعه از املاک را با جعل و سندسازی و با کلاهبرداری به قیمت 15 میلیارد ریال به فروش رسانده و منتقل کرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار