رئیس موسسه مسجد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران از مسجد آغاز شد گفت: دشمنان نظام روز به روز دندان‌های خود را علیه انقلاب اسلامی تیز‌تر می‌کنند.
کد خبر: ۳۸۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳ 21 February 2017
حجت‌الاسلام تقی قرائتی شامگاه یکشنبه در یادواره شهدای قرآنی استان کرمان در مسجد قائم(عج) کرمان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، اسلام را بعد از گذشت حدود هزار و 400 سال زنده کرد.

رئیس موسسه مسجد با بیان اینکه دشمنان نظام روز به روز دندانهای خود را تیز‌تر می‌کنند، افزود: این تیزی دندان شاید مسیر را کندتر کند اما امام فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند و تا الآن هم هیچ غلطی نکرده است.

وی با بیان اینکه همه مصیبت‌هایی که برای ما به وجود می‌آید از خالی‌کردن مساجد است گفت: اگر مساجد را تنها گذاشتیم، قرآن را تنها گذاشتیم و در نهایت دین خدا را از دست داده‌ایم.

رئیس موسسه مسجد  با اشاره به نقش زنان در جامعه اسلامی گفت: زن کانون پرورش است و پرورش برادر، فرزند، شوهر و پدر در دست زنان است.

وی با اشاره به نقش موثر و اساسی حضرت خدیجه کبری‌(س) در توسعه اسلام در کنار حضرت محمد‌(ص) گفت: سازگاری حضرت خدیجه‌(س) با پیامبر‌‌(ص) باعث هم‌افزایی و گسترش دین خدا شد و هر چه خیر و برکت از پیامبر‌(ص) به ما رسیده است حضرت خدیجه‌(س) هم در آن سهم دارد.

قرائتی با بیان اینکه اسم ازدواج که می‌آید، درس خواندن را بهانه می‌کنند اظهار‌ داشت: خانه‌ها پر است از زنانی که مدارک تحصیلی بالا دارند اما سن ازدواج آنها گذشته است.

وی با اشاره به اینکه انسان باید فکر کند که چه چیز را از دست داده است و چه چیز را به دست آورده است گفت: رمز موفقیت ما در قرآن کریم است و قرآن در مسجد است که روز به روز منور‌تر می‌شود و نتیجه می‌گیریم که اگر می‌خواهیم دین و دنیای ما سالم بماند، باید مساجد پر شوند و هوشیار باشید که خالی‌کردن مساجد توطئه دشمن است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار