سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.
کد خبر: ۳۸۲۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ 22 February 2017
سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استانی در محل سالن ورزشی برق منطقه‌ای شهر کرمان واقع در بلوار شهید عباسپور افتتاح شد.

محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در آئین افتتاحیه سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان با اشاره به اینکه این نمایشگاه بعد از 13 سال برگزار می‌شود اظهار‌ داشت: سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان در هزار و 200 متر مربع ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه مطبوعات کرمان می‌تواند حلقه ارتباطی قوی بین مردم و مسئولان به وجود آورد گفت: حدود 70 غرفه در نمایشگاه ایجاد شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه یکی از نقاط قوت نمایشگاه استفاده از بخش خصوصی و تامین منابع مالی بدون تکیه بر دولت است افزود: برای طول مدت برگزاری نمایشگاه برنامه‌های جانبی مانند 8  تالار گفت‌وگو با موضوع گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی و نشست‌های تخصصی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با بازدید مردم از نمایشگاه شاهد ارتباط نزدیکی مردم با رسانه هستیم خاطر‌نشان کرد: حضور مدیران استان در نمایشگاه ارتباط دو سویه قوی با رسانه ایجاد می‌کند.

سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان از چهارم تا هشتم اسفند‌ماه جاری با حضور جمعی از اهالی رسانه استان برگزار می‌شود و دفتر خبرگزاری تسنیم در استان کرمان نیز در این نمایشگاه غرفه دارد.

ساعت بازدید از سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 20 اعلام شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار