کد خبر: ۳۸۴۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰ 25 February 2017
به گزارش تابناک یزد؛ رئیس جامعه تورگردانان کشور بهترین روش فرهنگ سفر را کاهش تعطیلات نوروز و تقسیم آن در طول سال عنوان کرد.

ابراهیم پورفرج درباره عواقب تعطیلات نوروزی بر فرهنگ گردشگری کشور اظهار داشت: در هیچ جای دنیا اینهمه تعطیلات برای یک ایامی به این صورت وجود ندارد، زیرا وقتی تعداد تعطیلات زیاد شود مسلماً مردم مجبور می‌شوند به سفر بروند و سفر رفتن اکثر مردم یک کشور یعنی پایین آمدن ارائه خدمات و بی‌کیفیت شدن سفر است و غالب مردم نیز در سفرهای نوروزی خسته می‌شوند.

تقسیم تعطیلات طولانی سفر در نوروز بین فصول
رئیس جامعه تورگردانان کشور بهترین روش فرهنگ سفر را کاهش تعطیلات نوروز و تقسیم آن در طول سال عنوان کرد و گفت: باید دولت و نهادهای مرتبط سفر برنامه ریزی کنند تا تعطیلات طولانی سفر در ایام نوروز در بین فصول تابستان، پاییز و زمستان تقسیم شود.

نوروز بدترین زمان سفر خارجی‌ها به ایران
پورفرج با بیان اینکه ایام نوروز به هیچ عنوان زمان مناسبی برای سفر گردشگران خارجی به ایران نیست، افزود: مسلماً وقتی در ایام نوروز اینهمه حجم سفر در سراسر کشور داریم تمام خدمات در هتل، حمل و نقل، غذا، پذیرایی و ... بسیار اُفت می‌کند.

اجبار خانواده‌ها برای سفر در نوروز
به گزارش تسنیم،رئیس جامعه تورگردانان کشور ادامه داد: به هر حال بیشتر خانواده‌ها نیز به دلیل داشتن دانش آموز و اشتغال خودشان مجبور هستند در تعطیلات نوروز به سفر بروند، بنابراین باید زمینه ای فراهم شود تا تعصیلات طولانی نوروز در بین فصول دیگر سال تقسیم شود تا انتخاب مردم برای سفر نیز مناسب‌تر شود.

مسافرانی که در نوروز خواهند مُرد
رئیس جامعه تورگردانان کشور به میزان صدمات و فوتی‌ها در ایام نوروز نیز گریزی زد و گفت: مطمئن باشید برخی از مسافران در ایام نوروز 96 به مانند تمام سال‌های گذشته جان خودشان را در مسیرهای سفر از دست می‌دهند و این به دلیل همین حجم تعطیلات زیاد در یک بازده نوروز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار