مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: میزان محکومیت‌ پرونده‌های قاچاق کالا در استان کرمان در سال جاری ۱۰۸ میلیارد ریال است.
کد خبر: ۳۸۹۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 06 March 2017
ارسلان میری در کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی، نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان اظهار‌داشت: از ابتدای سال جاری جلسات متعدد با دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان، رئیس اتاق اصناف و سازمان صنعت معدن و تجارت در رابطه با مبارزه با قاچاق کالا برگزار شده است.

وی افزود: این جلسات در جهت شفاف‌سازی مقررات و کاهش پرونده‌های ورودی به تعزیرات حکومتی نتایج بسیار خوبی به‌دنبال داشته است.

مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان کرمان با بیان اینکه بسیاری از توزیع‌کنندگان و مردم در حوزه کالاهای قاچاق از اطلاعات کافی برخوردار نیستند گفت: در این زمینه آموزش‌های لازم ارائه شده و خوشبختانه با کاهش عرضه کالای قاچاق در سطح بازار در سال جاری روبرو بودیم.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری هزار و 139 فقره پرونده توسط پلیس آگاهی به تعزیرات حکومتی استان کرمان ارجاع داده شده است خاطر‌نشان کرد: این تعداد پرونده نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 21 فقره کاهش پرونده روبرو بوده است.

میری با بیان اینکه بیشترین کالای قاچاق در استان را مواد غذایی، برنج، انبه، لوازم آرایشی و بهداشتی، البسه خاص، موتورسیکلت، لاستیک، پارچه و نفت سفید به خود اختصاص داده است گفت: در میان این کشفیات قاچاق شاهدانه، سیر، شتر، گاو و احشام هم وجود داشته است.

میری میزان محکومیت‌های قاچاق کالا در استان کرمان را 108 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: از این میزان تنها 30 میلیارد ریال محکومیت واصل شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار