مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه کمپین نه به تصادفات در استان کرمان همانند سال گذشته در ایام نوروز راه‌اندازی می‌شود گفت: در سال گذشته بیش از چهار هزار راننده این کمپین را امضاء کردند.
کد خبر: ۳۹۴۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 14 March 2017
علی گنج‌کریمی امروز در همایش روسای شعب جمعیت هلال احمر استان کرمان اظهار‌داشت: جمعیت هلال احمر استان کرمان آماده استقبال از مهمانان و مسافران نوروزی است.

وی با اشاره به اینکه پایگاه‌های جاده‌ای به وسایل و مایحتاج عمومی تجهیز می‌شوند گفت: آمادگی کامل برای اسکان اضطراری مسافران وجود دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه 26 پست ثابت، هفت پست سیار، 9 خیمه نماز و 20 فضای کودک در ایام نوروز توسط جمعیت هلال احمر در سراسر استان کرمان ایجاد شده است افزود: بنا داریم تعداد پست‌های ثابت را از 26 پست به 30 پست افزایش دهیم.

وی از راه‌اندازی 31 پایگاه امداد و نجات ثابت، سیار و موقت در نوروز 96 خبر داد و خاطر‌نشان کرد: تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان با گذراندن آموزش‌های سخت و متعدد آمادگی کامل در عملیاتهای امداد‌رسانی را دارد.

وی افزود: اعتقاد داریم از آنجا که هلال احمر با جان انسان‌ها سر و کار دارد باید در بحث آموزش سختگیرانه عمل کند و مردم با دیدن فردی که کاور هلال احمر را به تن کرده، احساس امید و آرامش کنند.

گنج‌کریمی با بیان اینکه حضور افراد در جمعیت هلال احمر داوطلبانه است تصریح کرد: از آنجا که امکان جذب افراد آموزش دیده به صورت استخدامی نیست، معمولا این افراد جذب صنایع و کارخانجات می‌شوند و هلال احمر نیروی توانمند خود را از دست می‌دهد و آموزش‌های ما هم باید از سر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه کمپین نه به تصادفات در استان کرمان همانند سال گذشته در ایام نوروز راه‌اندازی می‌شود گفت: در سال گذشته بیش از چهار هزار راننده این کمپین را امضاء کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه به توسعه همه‌جانبه در استان کرمان پایبند هستیم با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: عید امسال آمیخته با فضای انتخاباتی در کشور است و جمعیت هلال حمر در این موضوع به اصل بی‌طرفی و بی‌غرضی در فعالیت‌های امدادی اعتقاد دارد.

وی با اشاره به اینکه بعد از حوادث اخیر در استان و سیل به وجود آمده برخی انبارهای هلال احمر خالی شد خاطر‌نشان کرد: با سفر دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور به استان و پیگیری‌های استاندار قرار شد از محل اعتبارات ملی و خرید امکانات و تجهیزات در استان نسبت به تجهیز انبارها اقدام شود که تشریفات اداری خرید انجام شده و در حال تکمیل هستیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار