نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان آماده استقبال از مسافران نوروزی است گفت: ۳۰ پایگاه نوروزی و خیمه‌های نماز جمعیت هلال احمر استان کرمان راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۳۹۴۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲ 14 March 2017
حجت‌الاسلام مجید سجادی امروز در همایش روسای شعب جمعیت هلال احمر استان کرمان اظهار‌ داشت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید انسان نسبت به عملکرد خود آگاه و بصیر است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس قرآن هیچ عبادتی بهتر از تفکر کردن نیست گفت: انسان با تفکر در اعمال خود، تشخیص می‌دهد که چه کارهایی در گذشته انجام داده، آیا جان انسانی را نجات داده است و یا از کنار آن به راحتی گذشته است.

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه زرنگ‌ترین انسان از دیدگاه پیامبر اسلام(ص) کسی است که خودش را محاسبه کند افزود: انسان زرنگ باید به فکر آخرت خود باشد و در مزرعه دنیا با انجام عمل صالح، توشه آخرت برداشت کند.

وی با اشاره به اینکه انسان زرنگ و مومن به عمل کم قانع نمی‌شود خاطر‌نشان کرد: آرزوهای بزرگ انسان را جزو اولیای خدا قرار نمی‌دهد و انسان زرنگ کسی است که آرزوهای بزرگ را دروغ می‌پندارد.

وی با اشاره به اینکه نوروز 96 در پیش است و منتظر شعار و پیام رهبری در روز نخست از سال جدید هستیم افزود: پیام رهبری آئینه ذهن مردم ایران است و سال جدید را با سخنان رهبر معظم انقلاب آغاز می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه این به این معنی نیست که پیام رهبر در سال گذشته فراموش می‌شود تصریح کرد: شعار اقتصادی رهبری ادامه دارد و باید در سال‌های آینده عملیاتی‌تر شود.

وی حضور مسافران نوروزی در سال جدید به استان کرمان را ارزشمند و یک فرصت دانست و گفت: همه تلاشها برای ایجاد یک خاطره خوب از سفر به کرمان باید در ذهن مسافران نوروزی انجام شود.

سجادی افزود: حدود 30 پایگاه نوروزی و همچنین خیمه‌های نماز توسط جمعیت هلال احمر استان کرمان راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به انتخابات سال آینده در کشور تاکید کرد: این انتخابات آینده نظام اسلامی را رقم می‌زند و باید افرادی را انتخاب کرد که در مسیر ولایت و خدمت به مردم باشند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار